8 aprilie 2008

PRAJITURA FELIX

Ingredientele

8 oua
245 grame zahar
355 grame nuca macina.
Albusurile de la cele 8 oua se bate bine pina se ridica,se adauga zaharul lingura cu lingura,iar ultima data nuca macinata.
Din aceasta ingrediente,trebuie sa va rezulte 4 foi care se coace pe spatele tavi...sint foarte grele de facut,dar cu multa vointa,ve-ti reusi...(eu folosesc firul de ata la cam toate prajiturile cu foi,care-l introduc sub foaia coapta)
Temperatura sa fie de 350 F(180 grade) se coace o foaie in circa 10-15 minute...depinde de cuptorul fiecaruia.

CREMA
8 galbenusuri
240 grame zahar
250 grame unt
2 linguri cacao
1 lingurita esenta rom.
Toate aceste ingrediente pentru crema,se pune la baia de abur,pina totul devine o crema fina.
Untul se spumeaza bine,iar crema racita bine se adauga in unt.
Crema se imparte frateste pentru fiecare foaie,se aseaza una peste cealalta :) ,se glazureaza,si se papa.:)
GLAZURA
200 grame ciocolata menaj
2 linguri ulei
80 ml frica lichida
Toate se pun la baia se abur,iar cind totul se dizolva,se adauga pe prajitura.
se lasa la rece.
Enjoy!

prajitura a-2 din dreapta.

2 comentarii:

  1. buna. Prajiturile tale arata grozav! Cateva din ele le-am scris in caietul meu de retete. Si as mai avea inca o intrebare...prajitura din banner cu crema roz e doar o poza sau ai si reteta?
    Laura Blaauwiekel

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Laura.Ma bucur ca-ti plac prajiturile(retetele mamei mele)Da,nu este reteta mea poza din banner,e doar o poza simpla,dar foarte atragatoare :).O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !