17 aprilie 2008

Chec cu fructe(visine,mere,pere,zneura,caise piersici...


Chec cu visine I

CHEC CU VISINE II
pt aluat:
6 oua 350 grame zahar,10 linguri ulei,300 ml lapte,500 grame faina,1/2 pachet praf de copt,2 vanili,800 grame visine

1.Separi albusurile de galbenusuri,si le bati spuma tare,adaugi zaharul,bati din nou pina se intareste si adaugi in ordinea urmatoare.
2.Galbenusurile se bate pina se omogenizeaza,ulei,continui baterea,adaugi laptele,zaharul ,vanilia,si faina in care ai pus praful de copt.
se toarna aluatul in tava.
3.Peste aluat se pune fructele,se lasa la foc 50 minute



2 comentarii:

  1. Ooo imi amintesc zilele in care facea bunica mea prajitura cu visine ce ma mai bucuram. Feliutele tale parca sunt mai inalte totusi. Am ramas la fel de pofticioasa acum ca si atunci :)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact reteta bunici mele am prestat-o...Eu am pus praf de copt in ea,dar daca nu vrei,poti renunta la el,si nu va creste inalta.Ma duc sa-mi fac omleta a la Lore :)

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !