19 septembrie 2009

BAGHETUTE CROCANTE

\
recipe by alina-lili
INGREDIENTELE:

300 gr aluat de pizza sau foetaj
- 200 gr. salam feliat foooaarte subtire
- 200 gr. cascaval de care aveti, puteti combina mai multe tipuri
- oregano
PREPARAREA:
se intinde foaia cu sucitorulAdaugam cascavalul dat pe razatoarea mare(in cazul meu ceder chesse)
aseaza feliutele de salam pe jumatate de foaie
jumatatea goala de foaie se pensuleaza cu apa si se acopera cu ea partea umpluta deja, se apasa bine pentru scoaterea aerului dintre foi

cu rola pentru feliat pizza se taie aluatul fasii cam de 2-3 cm latime
se rasuceste fiecare fasiuta si se aseaza in tava tapetata,sau cu hartie de copt.


le-am facut si simple cu cascaval.
se da la cuptor la foc iute pana se rumenesc baghetutele



FINALU:)


ENJOY!

15 comentarii:

  1. tentante rau!arata minunat asa rumene!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt delicioase,le-am incercat si sunt foarte incintata de reteta,multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adauga si blogul tau in anunturile gratuite Webroll.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa incerc si asta, looks good.
    Am facut Pasta cu shrimp-care o ai la tine pe blog aseara, si sa primit foarte foarte buna! Bravo!!!! Merci pentru postare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama...mama..cred ca miroase in casa super! O idee super...s-a notat!Thanks

    RăspundețiȘtergere
  6. Te invit pe blogul meu sa ridici un premiu pe care ti-l ofer ca mare placere.....inca mai simt gustul baghetutelor crocante ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate!Am sa le incerc si eu!
    Am un premiu pentru tine!XOXO

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, am descoperit recent blogul tau si nu pot spune decat ca imi place :) Daca ai vrea sa facem un schimb de link-uri pentru www.retete-slabit.net mi-ar placea. E-mail-ul meu este admin@retete-slabit.net pana ne vom auzi iti doresc succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce ingenios si bun! Iar combinatiile pot fi, practic, infinite!

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata super! Vreau sa le fac si eu de un party. La ce temperatura le-ai copt? In Fahrenheit te rog si cat timp.

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc fetelor.Azi le-am papat din nou.Sint tare delicioae.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Cristina.Eu le-am copt la foc normal de 350 F/180 Gr.pentru circa 20-25 minute...depinde de cuptor.Sper ca ti-am fost putin de ajutor.Un party minunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna!
    Imi puteti spune daca se pot servi/sunt la fel de gustoase/ si a doua zi...?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!A doua zi sint la fel de gustoase ca si in prima zi.Sint favoritele familiei mele!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !