21 februarie 2010

SALATA DE VINETE FARA COACERE

(reteta by Doina)
Timp de preparare:35 minute
Ingrediente:
***
3-4 vinete tinere
1 ceapa
60 ml ulei
2 linguri ulei pentru calit
zeama de la 1/2 lamaie
(2 linguri otet)
sare
***
Mod de preparare:
Se curata vinetele de coaja si taie cubulete nu prea marunte. Se stropesc cu zeama de lamaie (ca sa nu se innegreasca) si se pudreaza cu o lingurita de sare. Dupa 10-15 minute se storc bine de zeama si se pun la calit in ulei 4-5 minute apoi se adauga aproximativ 100 ml lapte dulce si se lasa la fiert la foc mic, cu capac, pana scade complet si se inmoaie bine.
In continuare se procedeaza ca la o salata vinete coapte pe aragaz sau in cuptor. Adaugati uleiul si ceapa tocata marunt sau le mixati intr-un blender. Sunt delicioase, foarte albe, nu au deloc miros de afumat si nu murdariti aragazul sau cuptorul.Le puteti garnisi cu masline, rosii mici, verdeata, felii de lamaie,
Pofta buna.

ENJOY!

5 comentarii:

  1. Hello Paradis draguta, salata de vinete, iarna, vara oricind este bine venita; la noi se maninca in cantitati industriale... :)))
    mi-a placut si guguluful si inimioarele cu cocos si migdale si...si...TOT!!! pup pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita, foarte frumos blogul tau si multe retete interesante.O zi faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nina,multumesc frumos.
    Micul,multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar azi m-am gandit cat de pofta imi e de niste vinete! trebuie sa ochesc prin vreun aprozar niste vinete sanatoase, ca ne e tare dor! vara parca numai vinete am manca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte delicioasa reteta asta..n-am mai facut-o de ceva timp:).Azi am intrat la dieta si cred ca dupa citeva luni de zile ma apuc iar de bucatarit :)

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !