5 aprilie 2008

MENIU ELEGANT



MENIU DE ZIUA SURORI MELE.

TORTUL DE MIREASA.


BOMBONELE PENTRU MASA-RESTAURANT

APERITIVE
chec stella.



masa de aperitive



Rulada Aurica.




APERITIVE



Rulada Aurica,si Chec cu masline Stella
snitele
snitele,chiftele,triunghiuri cu brinza,rosii si masline
aperitivele


patru feluri de brinza,in style ciorchine de strugure,cu biscuiti sarati.

cabanos cu rosii si brinza,chiftelute cu rosii
salata de vinete,si salata de ciuperci



PRAJITURI//DULCIURI.
RAFAELO,NUCI,DOBOS,FELIX,NAPOLITANA,REGINA NOPTII,.....





mini eclere





















FRUCTE,SI MASA DULCE.







BUCHETUL OFILIT.


17 comentarii:

  1. e minunat...toate arata atat de bie!!!felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. PENTRU ANONIM
    te rog sa ne inviti la tine pe blog sa vedem tu ce gust ai!!! rusine. invata sa respecti ca sa fii respectat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar, Irina are dreptate, arata-ne cum se aranjeaza platourile si bufeturile, atotstiitorule! Lumineaza-ne si pe noi rogu-te si impartaseste-ne si noua din vastele tale cunostinte caci nevrednici mai suntem. Da-ti te rog si numele sa il preaslavim in rugaciunile noastre caci nu se poate ca asa o somitate in materie culinara sa ramana...ANONIM, ca noi, ceilalti, sortiti negurii si necunoasterii in materie! "SAU.......LASA-TE!!!!" - citat din profunda-ti gandire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos fetelor pentru mesajele frumoase,iar pentru anonimul necunoscut(vreau sa-ti vad pagina)...rusinica.(I-am sters mesajul)

    RăspundețiȘtergere
  5. TOTUL ARATA WOW!!!! am o intrebare... de unde cumperi suporti care i-ai folosit la cabanos si mozzarella?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Geo.Multumesc frumos.Conurile le gasesti in magazinul Michaels,Wallmart, daca locuiesti prin USA.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi mult! Chiar ieri am fost la walmart si m-am uitat insa ce am gasit sunt micute.. o sa incerc astazi la michaels. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu de la Michael's le-am luat...acolo sint diferite marimi...sper sa-ti gasesti ce-ti place.:).Te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. si bentita aia rosie de la tort din ce e facuta?

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine ai venit pe blogul meu Klebsi.Bentita de pe tort era din material...O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. mi-a spus sora mea care locuieste in america de bucataria paradis s am cautat-o am ramas surprinsa asa ca am inceput sa gatesc si mi-a iesit super adevarul ca imi place mult sa gatesc si ideile care mi le-ai dat sunt geniale va felicit si va multumesc pentru acest sait

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca mai gasit.O cunosc oare pe sora ta?intreb si eu ca sint curioasa de felul meu.Mersi de vizita,si te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  13. DA O CUNOASTETI PE SORA MEA SE CHEAMA OTILIA BALIN MULTUMESC CA MI-ATI RASPUNS SI FELICITARI PENTRU RETELE SUPERBE SI PENTRU ARANJAMENTE PACAT CA NU SUNTEM MAI APROAPE

    RăspundețiȘtergere
  14. Si eu iti spun acelasi lucru: lucruri superbe,incredibile... faci!!!! Felicitari!Daca nu te superi am sa te mai vizitez, ca , chiar imi place ce faci!!!
    http://culinarecufeteistete.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Maaaama, ce bunatati minunate vad eu aici! Aranjarea platourilor este jos palaria! Nu pot sa spun decat FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !