11 mai 2010

Ficatei de pui in sos Bechamel



Ingredientele pentru:Ficat de pui prajit

500 gr. ficat, 2 linguri faina,2,1/2 linguri unt sau untura de gaina.

Mod de preparare:

Ficatul care urmeaza sa fie prajit nu trebuie spalat; el se tine timp de 1/4 de ora in lapte, apoi se usuca bine intr-un servet curat.
Ficatul se taie in bucati de aceeasi grosime
pentru ca la prajit sa se incinga cat mai uniform posibil.
Astfel pregatit, ficatul se presara cu piper pisat se da prin faina
si se prajeste in unt sau untura fierbinte timp de 10 minute pe o parte, apoi pe cealalta.
Cind se intoarce, nu trebuie infipta furculita in ficat pentru ca sa nu se scurga zeama.
Ficatul prajit prea tare isi pierde gustul;
cu cat se tine mai mult pe foc, cu atit devine mai tare si mai putin gustos. Se sareaza abia cind este aproape gata.


Sos Bechamel
****
Ingrediente:
....
5 linguri unt,
5 linguri faina,
500ml lapte,
putina nucsoara,
1 galbenus,
sare, piper ,usturoi(dupa gust)
***
Mod de preparare:
***
Se pune intr-o cratita untul sa se topeasca,
se adauga faina si se caleste putin amestecand bine cu telul sa nu se faca cocoloase.
Se adauga putin cate putin laptele amestecand incontinuu,
condimentele si cand se ia de pe foc se adauga galbenusul.

Astfel pragatit atit sosul cit si ficatul de pui,se amesteca impreuna.Se adauga patrunjel proaspat da la cuptor la foc tare pentru circa 30 minute
rezultatulServit alaturi de cartofi la cuptor cu legume si cheddar cheese

si...:)
ENJOY!

13 comentarii:

  1. Deci nu am cuvinte cate combinatii sant acolo practic inghit in sec.O portie as fi vrut si eu!excelent,brava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca a fost tare gustos,
    e foarte aratos!

    RăspundețiȘtergere
  3. voilà une assiette très savoureuse qui me met en appétit, j'aime beaucoup
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  4. stii de "campania din blog in blog" , am ridicat-o la nivelul de campania :) esenta: gospodinele blogosferei isi fac una alteia cadouri. toata povestea cum unde cand o gasesti pe blogul meu la "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu cea mai mare placere :) o zi superba si scuze pentru bruiaj :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata delicios!
    Un weekend placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna reteta, te astepot cu premii frumoase pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arat tare bine,te asteapta niste premii la mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. paradisiaco,un buchet de liliac si tot felul de premii hazlii te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc frumos pentru premiile acordate.

    RăspundețiȘtergere
  10. Un plat bien gourmand.
    J'aime beaucoup.
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  11. reteta este foarte buna si delicioasa , am pregatit mincarea pt. ca am vrut sa evit ceapa si nu stiam alta mincare de ficatei fara ceapa , asa ca am dat de reteta si am executat-o , dar am improvizat ceva : nu am avut nucusoara dar am pus in locul ei 1/4 pachetel de mustar boabe [ i-mi place foarte mult mustarul boabe in sosuri] si l-am pus in lapte , imediat dupa ce am incalzit laptele, asa ca a iesit delicioasa mincarea , mersi mult de reteta , nu o stiam . mai ma bag si eu prin bucatarie cind sotia nu este pe acasa .

    RăspundețiȘtergere
  12. Domnu Petrica,ma bucur nespus de mult ca v-a placut reteta de ficatei..asta este si favorita mea .Sper ca i-a placut si sotiei tale.Va doresc un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !