24 iulie 2008

Chessecake-Narcia.

Avem nevoie pentru blatul de biscuti de:
200 g biscuiti graham, sfaramitati bine.
100 grame unt
80 grame zahar

crema de brinza:
3 pachete de 225 g cream cheese (Philadelphia)
200 g zahar
2 linguri faina
1 lingurita esenta vanilie (eu am pus zahar vaniliat de la plic)
60 ml lapte
3 oua
un pumn de zmeura.

Primele trei le vom folosi pentru crusta adica blatul
Mai intai se preincalzeste cuptorul la 375 F
Pentru blat se amesteca biscuitii sfaramitati cu zaharul si se toarna untul topit.
Se amesteca bine, iar apoi amestecul se aseaza pe fundul unei forme de tort detasabile. Se preseaza cu degetele si se intinde pe fundul formei.
Am dat-o la cuptor pentru circa 10 minute.
Pentru crema de brinza:
Intr-un bol mai mare cele 3 pachete de cream cheese care trebuie sa fie la temperatura camerei, cat mai moale, 200g zahar, cele 2 linguri de faina si esenta de vanilie(zahar vaniliat). Se mixeaza pana cand se omogenizeaza. Se adauga si laptele si se incorporeaza.
Ouale se bat separat, fara a se separa albusurile de galbenusuri.
Se adauga ouale peste amestecul de creem cheese si se omogenizeaza.
Amestecul obtinut se toarna peste "blatul" de biscuiti. Am adaugat un pumn de zmeura.
Se coace pentru 45- 50 minute sau pana cand marginile sunt rumene . Se lasa la rece,iar
dupa racire am uns deasupra cu dulceata de portocale,si-am decorat chessecakul cu zmeura si afina.



asta a fost portia mea ramasa.


enjoy!

2 comentarii:

  1. Splendid header-ul, imi place tare, tare mult !!!!
    Chessecake arata minunat..am incercat mai demult un cheessecake, dar nu mi-a iesit.....am sa incerc reteta ta sa vad daca imi iese. E una din prajiturile mele preferate....dar pana acum am mancat numai de cumparat...daca nu-mi iese.....:-( of !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Gina.Despre chessecake,nu stiu ce sa-ti spun,ca mie de fiecare data cind fac cakul asta imi iasa foarte bine...Cakul asta ie si preferatul meu,si cumparat nu-l pap niciodata(am eu un fix :)..)sper sa-ti iasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !