10 aprilie 2012

HAPPY BIRTHDAY TO MY BLOG!!! Meniu de Paste si 5 ani de blog!


Astazi blogul meu implineste 5 ani de existenta!!!

ahh... si trecuse asa de repede acesti 5 ani de zile!!!
Happy birthday to my blog!

In anul(2007-aprilie) am deschis primul blogul bucatariaparadis.blogspot care exista si la ora actuala dar fara postari din cauza unor mici dificultati care le-am intimpinat pe vreamea aceea :bucatariaparadis , dar pina in prezent navighez pe acest blog de circa 4 ani de zile:  Paradise Cuisine bucatariaparadis-ro  unde am ramas si voi ramine atita timp cit imi voi termina toate retetele salvate in internet :) ah...si cele 30 de carti de bucate,80 reviste culinare si multe altele ...lol :)

In urma cu un 5 ani de zile,am deschid acest blog unde sa atasez retetele salvate de foarte multa vreme,dar cu aceasta ocazia am obtinut datorita blogului multi, dar foarte multi prieteni virtuali.Va multumesc din suflet ca existati!
Prin acest blog am descoperit prieteni noi, am citit cu multa atentie tot ce ati scris fiecare pe blog (cu comentariile recunosc ca am fost putin zgircita:) am o scuza.. lipsa de timp,dar va citesc mereu atit cit timpul imi permite!!!)...am fost foarte uimita, de cit talent exista in jurul nostru!
 Multumesc tuturor pentru mesaje, ganduri, imbratisari si pupaturi!!


"Nu-i loc pentru estet sa fie trist, Caci si bucataria e o arta, Atunci cand bucatarul e artist" AL. O. TEODOREANU

Pe masa de Paste am avut traditional romanesc cu:

APERITIVELE
***
Drob de ficat de pui cu orez si oua
Quiche Lorraine(tarta)
Snitele de pui
Salata de pui cu pita chips
Oua umplute
Rulada cu broccoli
***
Supa de perisoare
***
Cartofi la cuptor cu carne de pui
Sarmale
***
Oua colorate
***
Limonada cu fructe
Sucuri de toate felurile
Caffee

PRAJITURI
***
Prajitura cu miere de albina
Cornulete
Cozonac cu rahat si mac
Nuci umplute
Prajitura Napolitana

Nu le-am facut la toate poze,dar belive me!:)
Va las aceste fotografi colorate de primavara!!
Va doresc tuturora Sarbatori fericite si Hristos a inviat!
O saptamina frumoasa!
































ENJOY!

39 de comentarii:

  1. La multi ani si la cat mai multe retete!
    Fain meniu ati avut si foarte frumos ai aranjat masa!
    Reteta pentru prajitura din penultima poza unde o gasesc, te rog? am cautat pe blog si n-am reusit s-o gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!Am adaugat deasupra pozei linkul de la reteta Prajitura Galbena.
    Foarte buna!!Merita incercata.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!!Si sa ai parte de inca f.f.foarte multi ani de acum inainte:)!!!!!Felicitari pentru munca depusa si pentru tot ceea ce realizezi.Este superb si minunat:X!!!Bine ca ai mentionat noua adresa de blog! am sa ma mut neaparat acolo:)!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maria.Nu te muta acolo pentru ca aceea adresa o aveam acum 5 ani(probabil o voi folosi curind pentru fotografi si poze de vacante)...deci am ramas si voi ramane la aceasta adresa pe care scriu acum :).Thankyou!

      Ștergere
  4. La multi ani frumosi si plini de inspiratie!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani!! Waw...5 ani.. Nici nu stiam cu ce se mananca blogaritul acum 5 ani!! :) Multi ani inainte de gatit si blogarit, si sa ne vedem aici si peste 10-20-30 de ani! :)
    Super arata pozele... decorul este minunat - am si furat cateva idei.. preparatele delicioase! Cred ca ati petrecut un Paste foarte frumos!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Simona.Sper sa ne vedem aici si peste citiva anisori :).Am petrecut ff frumos Pastele alături de familie.Iti doresc si tie un Paște fericit !pup.xoxo

      Ștergere
  6. La multi ani blogului tau! Sacreasca mai mare si mai frumos de atat1...foarte frumoase pozele!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani!.. La cat mai multi inainte cu cat mai multe satisfactii!... Totul arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, plini de bucate delicioase!! Imi face placere sa te vizitez si ca te-am cunoscut! ( doar asa virtual :) ) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela.Mă bucur ca ne cunoaștere macar virtual:).Te Pup.O zi frumoasa!

      Ștergere
  9. 5 ani, wow! La multi ani cat mai buni si impliniti! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este,nu-mi vine nici mie a crede ca trecusera așa repede 5 ani de zile.Multumesc frumos Guvi!O zi faina!pup

      Ștergere
  10. La multi ani blogului tau!
    Frumos meniu!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani blogului tau delicios.Sa creasca mare,frumos si plin numai de bunatati.Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Numai bunatati ai pregatit, ai avut o masa imbelsugata si care stralucea din toate punctele de vedere!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani si la cît mai multe retete delicioase!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi multi Ani Blogului !!!! Felicitari !!! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani pentru blog. Ce frumoasa masa ai avut! Bucate exceptionale. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  16. numai minunatii p-aici...la multi ani :)

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani !Multi ani de blog-arit!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani si la cit mai multe retete delicioase !
    Iti doresc din inima, sarbatori pascale cu pace si sanatate, alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari si la cit mai multi ani fericiti de blogareala :)

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !