31 octombrie 2008

ANANAS IN ALUAT DE RICOTTA SI SCORTISOARE

INGREDIETELE:
1 ou
3 linguri faina alba
3 linguri brinza ricotta
1 lingura zahar
un virf de cutit praf de scortisoara
esenta de vanilie
ulei/unt
10 feli de ananas(eu l-am folosit cel din compot)
lapte cit cuprinde ca sa rezulte o compozitie ca a smintini
se poate presta si cu :mere,pere,portocala kiwi,banana ect.
***********
Oul ,faina,zaharul,scortisoara,brinza ,esenta de vanilie:le-am batut la mixer,dupa care am adaugat laptele,si mai batem 1 minut pina rezulta crema aceasta:

anansul l-am pus intr-o sita la scurs

tavalim ananasul prin compozitia de aluat,dupa care le asezam intr-o tava in care am pus putin unt topit,si 4 linguri ulei vegetal.

prajim pe amindoua parti

si aici rezultatu obtinut:)


GATA PRAJITE

LE-AM SERVIT CU INGHETATA DE VANILIE PUDRATA CU PRAF DE SCORTISOARA,CAPSUNI SI SIROP DE CIOCOLATA.

SECTIUNEA
super si usor desert
enjoy!

6 comentarii:

  1. Bune de tot! Eu faceam cu mere, dar merita sa mai diversific reteta. Mersi pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere Didona....cu mere prestez si eu foarte des.Azi le-am incercat cu banane.Deliciu...

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm ce bine arata ananasul acesta
    am facut si eu odata dar prajit simplu in unt...delicios

    p.s ai un premiu de ridicat de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mere am incercat si eu, dar cu ananas cred ca este si mai delicios, o idee grozava!! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai facut o pofta,de mor!!!!!,am sa le visez la noapte :)))) ce bine arata langa inghetata si capsuni

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ca mi-aii adus aminte de ea!O zi faina!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !