14 iunie 2012

Coffee Ice Cream / Inghetata de cafea


Ador diminetile linistite si senine lînga o ceasca mare de caffeea :)
Imi place inghetatele,dar favorita mea e cea de caffeea.
De un an de zile poftesc inghetata concentrata de cafea pregatita in casa,si ieri i-a sosit timpul/vremea:).

Foarte buna si cremoasa!

Azi am in plan Pina Colada ice cream!..

recipe by davidlebovitz


Ingrediente

***
1 ,1/2 cani lapte integral
3/4 ceasca de zahar
1, 1/2 cani de cafea boabe intregi
un varf de cutit de sare
1 ,1/2 cana smantana
5 galbenusuri de ou de mari dimensiuni
1/4 lingurita extract de vanilie
1/4 lingurita cafea măcinată fin

Mod de preparare
***

Incalzim lapte, zahar, cafea boabe întregi, sare, şi 1/2 ceasca de smantana intr-o cratita medie pană cand acesta este destul de cald si face aburi dar nu da in fierbere.

Odata ce amestecul este cald, se acopera, se ia din caldura,si se lasa la temperatura camerei timp de 1 ora.
Se toarnă restul de 1 ceasca de smantana intr-un bol mediu de metal,tinut pe gheata
Strecutati-o intr-o sita foarte deasa.

Reincalzim amestecul de lapte si cafea, la foc mediu, pana cand din nou este calda şi face abur
(dar nu se fierbe!).
Într-un castron separat, batem galbenusul de ou împreuna.

Turnam încet laptele încalzit si amestecul de cafea in galbenusurile de ou, amestecand constant, astfel incit galbenusurile de ou sa fie temperate de laptele caldut.

Reincalzim compozitia cu galbenusurile de ou în cratita.

Se amesteca cca 10 minute foartre repede cu o spatula de silicon în mod constant la foc mediu,
pana cand amestecul se ingroasa si se aseaza straturi pe spatula.
Se strecoara crema prin sita si se amesteca bine.

Se combina cafeaua ness cu esenta de vanilie.
Se adauga peste crema de oua si se amesteca bine.
Raciti amestecul bine în frigider, apoi se congeleaza in cuti speciale:)



















30 de comentarii:

  1. Ymii,parca simt gustul fin al cafelei.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Abea am terminat-o ce am facut,era de ciocolata,dar mai merge si una de cafea,este tot printre preferatele mele!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador inghetata, ador aroma de cafea, desi nu beau :)( doar cappuccino ) Like!!! Pupici! Un weekend insorit si minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama!!!ce bine arata si ce mod de prezentare, zici ca esti profesionista profesionistelor,felicitari!!!! :)pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks!Wow ce-mi doresc sa devin profi in fotografiat:)dar am multe de invatat.Xoxo

      Ștergere
  5. Inghetata imi place super mult,iar aceasta a ta arata extrem de bine!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador inghetata de caramel si cafea, asa ca tare bine mi-ar face acum o cupa din inghetata ta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea,serveste-te!Ador si eu toppingul de caramel!pup.xoxo

      Ștergere
  7. Frumoasa prezentare,minunata inghetata!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce culoare frumoasa are !!! Imi place combinatia aleasa de tine !! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Fara Coffee nu pot sa rezist,chiar daca e ora tarzie:).xoxo

      Ștergere
  9. Delicioasa....yammy,yammy:)!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. CU caldurile astea nebune, asta este exact ce ne trebuie! Excelent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este!Doamne ce carduri avem si noi aici...vreau sa soseasca toamna!!:).O zi faina.

      Ștergere
  11. Un desert caruia nu-i pot rezista,delicios si racoritor!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Exact ce imi pofteste sufletelul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serveste-te! am refacut a doua tura:).Un weekend frumos!

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !