18 aprilie 2012

Funfetti cupcakes with Lemon Cream Cheese Frosting

































Va doresc o primavara frumoasa in Galben!

Galbenul;ne face fericiti si este culoarea increderi si a bucuriei.
Galbenul;ne bucura in fiecare dimineata si ne face sa ne gindim la soare,la flori,l
a fructe si legume,la plaja la zile frumoase de vara!

Galbenul;ne reda speranta,lumina,bucurie,veselie si de aceea multe persoane
iubeste aceasta culoare GALBEN.(Este una din culorile dragii mie:)
_________________________________________________

Aceasta reteta am preparat-o pentru TEA PARTY care se desfasoara aici:

culoarea pentru tea party este:

*GALBENA*
***
Funfetti Cupcakes-uri !
adaptata dupa; sursa retetei
pentru:12 cupcakes

***

6 lingura de ulei
6 lingura de lapte
 6 albuse de ou
2 lingurite extract de vanilie
12 linguri de zahăr
22-24 linguri de faina
1 lingura praf de copt
coaje de lamaie(obtional)
4-5 linguri de bombonele mici colorate(sprinkles)
______________

Mod de preparare
***
  Se incalzeste cuptorul la 350 ° F/180 grade
Batem impreuna uleiul, ouale, laptele,extract de vanilie//1 plic vanilie, zahărul.
Adaugam faina si praful de copt . Amestecam usor cele 2 compoziti.
Adaugam bombonelele colorate.
Atentie!!!!:Nu se mai amesteca in compozitie.
Se toarnă in 12 hartiute de cupcake/muffins asezate intr-o tava speciala de cupcakes.
In mijlocul fiecaruia eu am adaugat oua de ciocolata,diferite arome(obtional,dar cine doreste!) 
Coacem pentru aproximativ 15-17 minute, sau pana cand scobitoarea iese curata.
________________
Lemon Cream Frosting
 Crema de lamaie
***
8 oz pachet crema de brinza philadelphia
125 grame unt moale
2 linguri suc de lamaie
1 lingurita extract de vanilie
1 1/4 lingurita coaje de lamaie
5 cup zahar praf
2-4 linguri frisca
colorant alimentar galben(obtional)
***
Prepararea
_________________
Batem la mixer crema de branza, unt,suc de lamaie, coaja de lamaie, vanilie impreuna pana se omogenizeaza si este pufoasa. Adaugam zaharul pudra in 2 etape:)..(Nu adaugati tot zaharul odata). Batem pana devine cremoasa. Adauga sucul de lamaie,colorant alimentar galben si frisca batuta.
Obtineti aproximativ 3,21/2 cani de crema.
Decorati dupa imaginatie!
Eu le-am decorat cu: decorati din zahar,vata de zahar,bombonele colorate,
marshmallow cupcake
Am servit cupcakul alaturi de o cana mare cu Ice Tea de lamaie,portocala,menta si gheata.

Enjoy!

32 de comentarii:

  1. Vai de mine cum poate sa arate cupcakes-urile tale... mai ai ??? ca vin , sunt pe drum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai am ca s-ai terminat :).Spunem cind sa te astept, ca voi reface reteta :)pup.xoxo...sa nu uiti de paine :).

    RăspundețiȘtergere
  3. SUPERBE!!!! Nu ma mai satur sa le privesc... Sper sa nu ma fac de ras la party... dar stau rauuu tare cu timpul :)
    Aleg un cupcake (cam greu...) si fug inapoi la treaba!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Serveste-te!Abia astept sa vad tea party in Galben!pup

      Ștergere
  4. Party in toata regula,cupcakes-urile sunt superbe!Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory,thanks!Te asteptam si pe tine la tea party! :).pupxoxo

      Ștergere
  5. Superbe poze!!!Superba prezentarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Nu sint chiar asa de reusite,dar merge :).

      Ștergere
  6. Mama, m-am pierdut printre atitea poze frumoase... dar eu ferrero le maninc asa, parca nu m-as indura sa le pun in cupcakes... Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah,da la mine nu se prea maninca cioco decit in prajitura in rest nu le papa nineni:).Eu sint fun cioco dar numai in prajitura/cake/bomboanele de casa:) Te pup xoxo.

      Ștergere
  7. Ce frumoasa prezentare. M-am relaxat privindu-ti minunatele fotografii, dar am si salivat in acelasi timp. Minunata reteta, minunata prezentarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!La fotografi am foarte multe de învățat,dar nu mă las..recunosc ca sunt invidioasa pe cele care fac așa de frumoase fotografi:)nu le enumar ca se știu ele :).pup

      Ștergere
  8. Ador galbenul, care predomina si în gradina mea! :)
    Superba prezentare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thankyou!Dacă vine din partea ta acest mesaj,înseamnă ca sunt pe drumul cel bun.Mai am de învățat la fotografi,dar cu ajutorul vostru inaintez mai departe.O duminica frumoasa!

      Ștergere
  9. Foarte frumoase prajiturelele tale! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase, colorate si sigur si delicioase! Pup

    P.S. imi place suportul si farfurioara galbena :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Cupcakes-urile au fost delicioase!Farfuria o primisem cadou si nu știam atunci pe vremea aceea la ce sa o folosesc!Acum îmi folosesc cu mare placere toate lucrurile de bucătărie,si sunt fericita ca le am :)...nu le-as da pe nimic din lume :)..eventual pe un bucatar ca sa nu stau la cratita lol :).pup.o zi faina!

      Ștergere
  11. Sa nu le mancati, bine ??
    Sunt prea frumoase...
    Duminica relaxanta sa ai.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  12. O explozie de culoari!!!!!!!Superba prezentarea:)!!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce motate frumoase ai aici , si ce tare-mi place suportul !!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!.Suportul l-am avut de fffoarte. multa vreme,abia acum 2 saptamini l-am gasit printr-e vasele noi de bucatarie:).Pup.O zi frumoasa

      Ștergere
  14. Sunt minunate,mai ales ca galbenul este culoarea mea preferata.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Asa este.Iubesc si eu Galbenul!.pup.O zi frumoasa!

      Ștergere
  15. Impresionanta prezentare! Plina de galben!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !