19 aprilie 2010

Prajitura "Valurile Dunarii"

recipe by Eataly(Lily)
Ingrediente:
***
250 gr unt moale
250 gr zahar
6 oua
350 gr faina
2 linuri cacao
un plic praf copt
-----------------
CREMA
***
1 plic praf budinca vanilie(sau 3 linguri de amidon , 3 de zahar, vanilie)
100 gr zahar pudra
300 ml lapte
100 gr unt

Visine din compot scurse bine si curatate de samburi.

***
Mixam untul cu zaharul
Adaugam un ou si mixam in continuare.
Nu-l adaugam pe al doilea pana cand nu l-am incorporat bine pe primul.
Continuam la fel cu restul de oua.

Adaugam si faina in ploaie amestecata cu praful de copt Impartim compozitia in doua parti egale.
In una adaugam cele 2 linguri de cacao
Cealalta parte o turnam in tava tapetata sau cu foaie de copt.
Deasupra turnam compozitia cu cacao, nivelam si deasupra presaram visinele.
Coacem la foc 180 grade/350 F pentru circa 25 minute
Intre timp, pregatim crema.
Am pregatit budinca, am racit-o usor, am adaugat untul si zaharul amestecand repede totul
Intindem in strat uniform crema, peste blatul racit si nivelam.Deasupra am ras ciocolata.

Enjoy!

10 comentarii:

  1. Foarte bine arata,am sa o fac si eu,pana mai visine in gongelator.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am mai spus ca imi plac prajiturile cu fructe.nu prea am putut intra la tine pe blog,la comentarii,zilele astea.vroiam sa-ti spun ca am doua premii pentru tine.treci sa le vezi .

    RăspundețiȘtergere
  3. Maaama! ce de prajituri bune ai tu aici!!!bine ca te-am gasit pentru ca vei fi o inspiratie buna pentru mine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc frumos.Pansy,multumesc pentru premii.Va pup si va doresc o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bune arata nemaipomenit

    RăspundețiȘtergere
  6. Miine ma duc la o zi onomastica si am sa-i fac praf cu prajitura mea ;-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Succes si distractie placuta!:)Astept rezultatul primit!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !