3 februarie 2010

CAKE__ APERITIV


recipe by Lissa.
INGREDIENTELE:

4 oua ,
4 lg faina,
150 g salam (poate fi si sunca sau parizer)
100 g cascaval,(in cazul meu cheddar)
1/2 plic praf de copt.
ardei rosu, verde,galben taiat bucatele,
cateva masline ,
condimente dupa gust.
Cascavalul se da pe razatoarea mica, sunca se taie cubulete
Ardeiul si maslinele se taie bucatele.
Albusele se bat spuma cu putina sare ,se aduga galbenusele ,apoi treptat faina si praful de copt amestecand de jos in sus.Se pun mezelurile si celelalte ingrediente ,se amesteca usor si se mai adauga dupa gust condimente
In tavita de chec pe care am uns-o ,am pus toata compozitia si am dat la
cuptorul preincalzit in jur de 25-30 minute
Se taie rece.Este foarte aspectoasa si delicioasa.Multumesc Lissa.
ENJOY!

6 comentarii:

  1. Ceva asemanator am pe lista de preparat pentru Velentine's dinner.
    Arata excellent si la gust cunosc!
    Bravo Paradis; te-am mai intrebat o data, te mai intreb acum si pentru ultima data: cum te cheama? First name only!!! Merci! xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Nina.Multumesc frumos.Iti scriu un mesaj pe privat.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ziua buna!
    Am facut acest aperitiv pt. ziua mea, a fost o nebunie atat gustul cat si cum arata ;) Mi-a placut si ca se face tare repede. Doar la cantitatea ingredientelor am umblat putin.:)

    Multumesc tare frumos de inspiratie.

    Numai bine,
    Florena!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Sanda.Un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Florena,La multi ani! ma bucur ca ti-a placut acest minunat aperitiv.Multuumesc si eu Lissei pentru reteta.Un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !