4 septembrie 2008

Cornuri cu cascaval


recipe by Mudjahista
Tot asa, alegeti o reteta de aluat care va place voua mai mult, eu le fac dupa reteta mea, ptr. mine asta este reteta perfecta:-D.
Daca aveti cornuri sau chifle (cumparate sau nu), chiar daca nu sunt proaspete, merg si acelea; eu n-am avut, deci le-am facut:
Aluatul:
25 gr. drojdie proaspata35 gr. unt13 gr. sare10 gr. zahar200 ml. lapte caldut500 gr faina + ? gr completare atat cat sa nu mai fie foarte lipicios (aluatul)

Ptr. umplutura:
3 oua ,cascaval ,smantana ,un praf de sare,oregano si aproximativ 10-15 gr de unt.

Ptr. maia, mai este necesar un pahar de apa calda, vreo 2 linguri de faina si o lingurita rasa de zahar.Se amesteca drojdia cu zaharul (o lingurita rasa)pana se lichefiaza:
Se adauga cele 2 linguri cu faina si apa se lasa la dospit vreo 10 minute apoi turnati amestecul peste cele 500 gr. de faina, untul, sarea, zaharul si laptele
Nu-l framantati cu mana, nu va obositi, eu doar cu mixerul il lucrez.
si treptat adaugati restul de faina, repet, atat cat sa nu fie foarte lipicios aluatul (alteori il las si mai lipicios, atunci folosesc mai multa faina cand il modelez, dar in rest e ok).
Dupa omogenizare, nu insitati foarte mult cu mixarea ca n-are rost, mai mult de 8-10 minute nu este nevoie, lasati aluatul la dospit.
Eu l-am lasat o ora .
Se da forma de cornuri , se mai lasa in tava sa creasca un pic, se ung cu lapte si se pun la copt ptr. 40 de minute la 180 de grade.
.Se bat cele 3 oua la care se agauga cascavalul ras), smantana,sarea si se amesteca .Se umple cornurile .se pune si deasupra din compozitia aceasta ,apoi inca un pic de cascaval.
se dau la cuptor pana se rumenesc un pic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !