5 septembrie 2008

Cartofi taranesti a la bunica,cu pulpe de pui in BBQ.



8 cartofi,
1 ceapa mare,(felioare)
ardei rosu,
1-2 oua,
patrunjel,paprika,sare,piper,rosmarine...
sos bbq.
pulpe de pui.


cartofi se spala,se fierb in coaja,dupa care se taie asa cum se vede in poza nr 2.
prajim ceapa in 2 linguri ulei..(daca doriti mai mult ulei,puti adauga cit doriti)


adaugam ardeiul rosu taiat marunt,si paprika
prajim pina cind ceapa devine moale.adaugam oual,si amestecam bine(ca la omleta)

gata de aruncat

am adaugat peste cartofi cu tot cu ulei.


Am pus citeva pulpe de pui(condimentate cu piper,paprika,vege-all,rosmarin) la cuptor,pentru circa 35-40 minute acoperite foarte bine cu aluminiu.

Dupa ce sint gate,am adaugat un sos din bbq souce,3 linguri de apa,1 lingura ulei.Am rasturnat peste pulpe,si le-am last de data aceasta desfacute la cuptor inca 10 minute.


Am servit cartofi taranesti a la bunica,cu pulpe bbq!

5 comentarii:

  1. Mor dupa cartofi taranesti..n-am facut niciodata, am mancat numai la restaurant, dar e timpul sa-i fac....mmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. am gatit si cartofii taranesti doar ca eu i-am servit cu carnati romanesti au fost farte deliciosi,de cate ori nu am idee ce sa gatesc dau o fuga la internet si te caut.multumesc pentru retetele minunate si succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ti-au placut.Mi sa facut dor de cirnat romanesc..Off:(
    Nu ne trimiti si noua:).glumesc.un weekend minunat si te asteptam in Michigan.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !