28 ianuarie 2010

BEBELUSI in PATURICA

INGREDIENTE
Aluat de foietaj(aluat de care doriti)
crenwusti mititei(cirnaciori ,cabanos..etc)
galbenus de ou(pentru uns deasupra)
seminte de mac(sau sunan,chimin...etc)
***********
Taiem cu rola zimtzata aluatul in dreptunghiuri.
Asezam cirnaciorul pe o jumatate de aluat,iar cu cealalta parte invelim bebe :)

Infasam bebelusul in paturica de aluat sau foietaj asa ca in imagine

Asezam prichindei in patutz, ungem
deasupra toata suprafata cu galbenus de ou inclusiv cirnacioru,dupa care decoram paturica
cu seminte de mac,chimin..etc.


Se dau la cuptor,pina se rumenesc frumos.
La odihna:)
Le-am facut ochi,nas,gurita,par din mustar+maioneza.

ENJOY!

15 comentarii:

  1. Paradis, felicitari pentru bebelusi!!! :))))
    p.s. adressa mea de blog s-a schimbat la:
    ninasrecipes4u.blogspot.com
    daca vrei sa un-follow and fallow back again, numai asa poti sa-mi vezi noile postari, alfel o sa-ti apara NOT FOUND!
    MERCI, HAVE A NICE DAY!
    P.S.2 - G.ZAMFIR M-A FACUT SA PLING PUTIN...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Nina.Acu fug sa te pun la lista.Sa ai si tu o zi superba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, ce mi-ar place sa ma bebelusesc si eu... adica sa maninc un bebelus din asta, arata de milioane si sint buni pentru petrecerile cu copiii. Salvez reteta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faina idee ! Arata super ;) Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate bune si deosebit de frumoase, dar chiar sa infigi sabii in ei!!!(Sa nu te superi, mai glumesc si eu putin)
    Mi s-a parut asa de tare faza:)

    Numai bine si spor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Daniela.Intr-adevar e o ideea faina pentru pitici.Te pup,si o zi superba.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Ala.Iti doresc si tie un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Liana.Da intr-adevar sabiutele,sau scobitorile cum se mai spu aici,erau infipte in paturica nu in burtica :),si cica asa au avut ei fun.Nu,nu cum sa ma supar,ca doar e o simpla petrecere...doamne fereste sa fie realitate :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place cum arata.
    Mi s-a facut foame

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucr ca-ti place.Multumesc pentru vizita.O seara faina

    RăspundețiȘtergere
  11. buna sunt aneta ff buna aceasta reteta,rapida si gustoasa si eu am facut-o dar nu in forma aceasta ci normal am impaturat aluatul in jurul crenvusului,dar am mai pus sub crenvust mustar,ii da un gust mult mai bun,deliciosss,o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  12. Paradis, imi place ideea ta. Cred ca in seara asta ma distrez cu nepotica mea.

    RăspundețiȘtergere
  13. Succes Gorge!have fun cu nepotica :)

    RăspundețiȘtergere
  14. BUNA !!!! :)
    SUUUUUPER RETETA !!!! MAI PUTIN PARTEA CU SABIUTELE!!!( GLUMESC BINENTELES ):P
    DAR AM O NELAMURIRE : PATUTZUL L-AI UNS CU CEVA ?
    PENTRU CA AS FI INCANTATA SA FIE CAT MAI PUTINA GRASIME...
    PUP PARADIS !!!
    SI LA MAI MULTE RETETE SUPERBE DI DELICIOASE !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc.Partea cu sabiutele nu a fost idea mea ci a piticului care i-a placut ca erau asa de frumose colorate :)...asa a ajuns sa fie paziti bebelusi:).Foaia de foietaj se unge cu galbenus de ou dupa ce ai terminat cu totul bebelusi de impachetat...Succes.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !