14 ianuarie 2009

PREMII PRIMITE-PREMII DARUITE


premiile primite de la Pansy.Multumesc.


Am primit acest premiu de la










va multumesc frumos pentru premiu!









Il ofer si eu cu placere mai departe tuturor din blogul meu!









Am primit acest premiu de la Narnia http://narnia-s-kingdom.blogspot.com/ , careia ii multumesc foarte mult si pe care doresc sa-l ofer la randul meu tuturor persoanelor pe care le admir pentru harnicia, ingeniozitatea si meritele lor de gospodine.Va pup.









Aceste premii le-am primit de la Ella, http://ella-retete.blogspot.com/ , http://cristina-k.blogspot.com/ Cristina careia le multumesc tare mult.Premiile trebuie oferite mai departe la 12 prietene si de asemenea celei care ti l-a oferit.Eu le ofer tuturora din blogul meu,pentru ca nu vreau sa se supere cineva .Va iubesc blogurile!!!







Premiile primite din partea lui Cami,careia ii multumesc din suflet ca s-a gindit la mine.



































































Premi portugheze si slovace.





primite din partea









le daruiesc cu mare placere tuturor din blogul meu.






Va pup si va doresc un weekend placut.






Le-am primit de la Divianas.Iti multumesc frumos.





Le daruiesc si eu tuturor din listuta mea.












premi non c'e due senza tre




Am primit acest premiu de la Cristina pe care o pup si-i multumesc





frumos pentru acest minunat premiu oferit.









La rindul meu, il ofer cu drag TUTUROR fetelor/baietilor de pe blogul meu.





UNA MARCIA IN PIU
AM PRIMIT ACEST PREMIUL FRUMOS DE LA MONA,





http://mona-monasp.blogspot.com/2009/1/sosit-un-alt-premiuuna-mancia-piu.html






PE CARE O IUBESC MULT,SI TOTODATA ADUC MULTUMIRE CELOR CARE MI-AU OFERIT PREMI.va pup pe toate.














  • Cu draga inima, ofer si eu acest premiu tuturor celor din lista mea.










  • Va doresc un weekend frumos!

4 comentarii:

  1. astept sa faci piramidele cu cioco..sunt asa de bune

    cand ai timp treci pe la mine , ti-am acordat cateva premii...te pup :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Mona...trec saptamina asta,si mersi frumos pentru premii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te pup, scumpa mea, pentru premiile minunate!!! :)
    ...sa consideri, te rog, ca si eu ti le-am trimis, cu mare drag inca! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. la fel si eu Laura.Multumesc si de la tine.pup.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !