16 mai 2008

Gulasi unguresc american


3 bucati piept de pui
3 linguri ulei,
2 linguri faina;
1 mana buna de ciuperci taiate felioare;
1 capa babana,
2 casulete mici usturoi
ardei rosu(nu e neaparat)
3 morcovi taiati feli grosute,
3 fire de telinadaca nu aveti,merge si cu radacina;
3 feliute ardei iute taiat marunt;
1 mana de pastai
4 -5cartofi rosii ;
2 linguri pasta de rosi
marar uscat.

piept de pui(3 bucati)


.Am taiat pieptul de pui patratele groase,dupa care l-am presarat cu cele 2 linguri faina.

Am incins 3 linguri ulei,
Prajim 5 minute la foc tare pina a devenit carnea albicioasa .
Am pus frumusel carnea intr-un vas,iar in aceeasi tava am adaugat ceapa pestisor ,usturoiul maruntit si ciupercutele....
le prajim putintel
totul se lasa 5 minute la foc domol,dupa care am adaugat 2 linguri pasta de rosi,ardei iute,500 ml apa(sau supa de pui)si-am lasat-o la foc domol circa 40 minute
adaugam ardeiul iute maruntit.

Dupa cele 40 min,am ad. telina,morcovi,cortofi si o mana de pastai congelate

am taiat cartofi uniformi,ca cei din poza

4 cartofi rosi prichindei
Se mai lasa toate la fiert circa 15 minute,
dupa care intre timp am facut o ingrosala din 2 linguri rase de faina si putina apa rece

dupa cele 15 minute,am adaugat ingrosala....

am lasat inca 5 minute la foc tare pina a scazut putin.

la sfirsit adaug marar uscat

asa arata dupa ce l-am terminat



enjoy!

5 comentarii:

  1. Mmmmmmmmmm,lecker!! Ce bine arataaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi fain Maya. Gulasu asta ie preferat de toti din familie.Vin la tine pe blog,sa-ti spun ce-am facut cu rulada de spanac :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragelor!asta nu-i guias unguresc!ala nu se face din piept de pui!eventual american!practic nu e guias!deloc!ciorbita americana!ha,ha

    RăspundețiȘtergere
  4. da cred ca e buna dar cu de toate de aici de la noi,nu de la americani!da !

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa Mariana..asta ie mai mult gulasi american decit unguresc...Am discutat despre asta cu fetele de pe culi.Mersi.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !