12 martie 2010

Snitel Kievskaia de pui cu cartofi prajiti la cuptor.

SNITEL DE PUI KIEVSKAIA CU CARTOFI PRAJITI LA CUPTOR.
recipe by practic in bucatarie
INGREDIENTELE:
***
2 bucati piept de pui
100 grame unt
2-3 oua
3-4 linguri faina
100 grame pesmet
200 ml ulei
1/2 legatura patrunjel verde(in cazul meu patrunjel+spanac)
1 lamaie
sare,piper.
***
Speli pieptul de pui si il tai in 8 felii subtiri,pe care le bati usor,cu ciocanul de snitele,le sarezi si piperezi dupa gust
Tai marunt patrunjelu(eu am pus spanac si patrunjel).Freci spuma untul,apoi incorporez treptat verdeata,sarea si piper dupa gust.

Pui pasta pe o folie,in forma de baton lung si subtire,

pe care il introduci in congelator pentru 20 minute.

pesmetu,faina si ouale batute

Taiem batonul in bucatele mici

Asezam bastonasele de unt pe bucatile de carne si rulam.
Trecem rulourile prin faina,
apoi prin ouale batute
si pesmet
Le prajesti intr-o tigaie mica in baia de ulei incins la foc mic

Scoateti rulourile intr-un vas termorezistent,le acoperim si le pasrezi in cuptor,la cald,pina in momentul servirii.
Le-am servit alaturi de cartofi prajiti la cuptor.
portia mea:)
Se servesc cu feli de lamaie.
ENJOY!

12 comentarii:

  1. ce bine ti-au iesit. super apetisante. avem aici la cluj un restaurant unguresc si aici am mancat cele mai bune kievskaia...Pup, o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu se pune problema...ne vedem sigur. Scrie-mi pe inahandmade@yahoo.com un mail cu adresa ta de mail sau mess si ne vorbim...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. esti tare,cu reteta fara cuvinte !m-am gandit de cateva ori la modul asta de postare.pui ingredientele insa si apoi numai poze.
    nu stiam de acest tip de snitele asa ca am gugalit si m-am documentat.trebuie ca sunt bune.am sa incerc si snitelele tale saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta e reteta Ellei ,,Pui a la Kiev"...sau ma insel?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pansy,scuze dar eram tare ocupata cu petrecerea si nu mai apucasem sa scriu reteta.Am revenit si sper sa o incerci ca e tare gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim,nu e reteta Ellei..e reteta din carticica practica nr 31.preparate din carne.o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesanta reteta.Dar nu am inteles un lucru."freci spuma cu untul", despre ce spuma e vorba?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Dani.In reteta scrie foarte clar.Freci spuma untul(adica amesteci untul pina rezulta o crema de unt moale),dupa care adaugi verdeata.Eu n-am vazut unde sa fi scris ."freci spuma cu untul"?

    RăspundețiȘtergere
  9. merci de raspuns, asa e, nu scrie "freci spuma cu untul".Am citit eu gresit:P

    spor cu blogul

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !