29 noiembrie 2008

THANKSGIVING 2008

THANKSGIVING
Anul 2008 ziua multumiri,ziua recunostintei am petrecut-o la verisorii mei Nelu si Mary.Va multumim frumos pentru primire,si pentru mancarea pe care ne-ati servit-o.Am participat si eu cu crosiante si tortul armonie-n ciocolata(creatie de toamna)si verele mele Corina(cu prajitura nu -ma-uita ..CristinaK si prajitura cu visine),Luci cu wontons cu ricotta si crab...bune,bune rau,si restul preparate de vara-mea Mary.Va multumim pentru primire.Va pup si va salut.Ne-am simtit minunat la voi,si la anul nou va asteptam la mine :).
aici toate preparatele...sper sa va incinte si pe voi.....





crosiantele sint prestate de mine :)
aperitivele

ciuperci umplute

rosii,masline negre,verzi,salam.

crosiante cu cirnaciori afumati

chiftele,snitele,brinzeturi
pulpe de pui.
costita de pork in sos de bbq.

sarmalute

cartofi purecruditati cu dip-uri
ciuperci cu maionez


salata-cruditati masa cu bauturi racoritoare,cafee,fructe


tortul prestat de mine.Armonie-n ciocolata a la Mioara.

tortu (prestat de mine PARADIS)si prajituri prestate de vara-mea Corina.



5 comentarii:

  1. Ma uitam la pozele tale, si-am inceput sa zambesc pe sub mustata :P
    Credca numai pe sifonier nu ai avut platouri... asa-i si la mine cind gatesc de sarbatori... nu mai stiu pe unde sa le mai pun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai ce de bunatati ati avut. Paradis!
    Eu venisem sa iti urez un Craciun fericit, cu liniste si muulte bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Scumpa mea Paradis, ma impresionezi intotdeauna cu meniurile... multe, multe preparate... care mai de care mai aratoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur Cristina ca ai trecut sa vezi minunata prajitura care iti apartine.Nu-ma-uita.Nu o sa te uitam niciodata.Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !