2 aprilie 2011

Supa crema de broccoli

recipe by Maya

Ingredietele

500 grame broccoli,
2 cartofi,
1 ceapa
1 lingura ulei de masline
1,2 L supa de legume
100 ml smintina(am folosit kefir)
2 linguri suc de lamaie
sare si piper


                                                              MOD DE PREPARARE
                                                                                 ***
 Se toaca ceapa marunt.Broccoli se desface în buchete,crtofii se curata si se taie cubulete mici.
Uleiul de masline se încalzeste usor,se adauga ceapa si se amesteca pîna devine transparenta.Se adauga cartofii si broccoli,si se calesc împreuna înca 2-3 minute.Se toarna supa si se fierbe 20-25 minute acoperita pe foc moderat .
Supa de broccoli se face piure cu un mixer vertical,se adauga smîntîna (kefir)si se mai lasa 2-3 minute sa fiarba usor pe foc moderat.
Se potriveste de sare,piper si zeama de lamîie.
Se serveste cu crutoane.

Enjoy!

16 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut supica mea de broccoli!Te pup si îti doresc o duminica frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place supica de brocoli!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa prezentarea, Paradis! Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paradis, merci de vizita si comment!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maya.Foarte buna si sanatoasa.O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Adela!O saptamina faina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy,si mie mi-a placut.O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Guvi,multumesc frumos.O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nina,cu placere!O saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua! Tocmai am descoperit blogul, imi place foarte mult si mi-ar face placere sa facem un schimb de link-uri pentru blogroll sau banner-e! Si blogul meu e tot unul culinar: http://cantboilanegg.blogspot.com
    Multumesc,
    o zi supeba!
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plac supele de genul acesta;imi place foarte mult si modul de prezentare.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc albinuta.Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos mariette.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  14. Doar ce am facut supa.. a iesit super buna si e super usoara de facut! Thanks for sharing the recipe!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !