2 iunie 2008

Frankenmuth un orasel de vis ..mini vacanta

Duminica trecuta fiind sarbatoare mare(Memorial's Day)am vizitat un orasel german,foarte frumos,la distanta de numai 1 ora si 20 minute de unde locuiesc.
In acest oras ie Craciun 364 zile,si deschis non stop.
Muzica ,colinde de Craciun,magazinele,fel de fel de decoratiuni...
Am ceva poze,dar cele de Craciun nu le am....le voi adauga in iulie,cind voi merge again.
Am prins acol' un show de catelasi
pe motocicleta






















































fudge o delicatete de ciocolata preparata acolo.


pentru voi :)


4 comentarii:

  1. Draga mea Paradis!Minunate poze ai postat.Sint convinsa ca excursia a meritat.De fapt nu degeaba ai spus. again.
    Am vazut la TV. o emisune cu orasele de nemti stabuliti in State si atunci m-au impresionat f. mult,cum si-au dezboltat societatea si cumtraiesc.
    Eu deabea astept sa vizionez urmatoarea tura de poze.De aceea de pe acum iti urez calatorie placuta si o excursie de neuitat!
    Mii de pupcei
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur Laura ca-ti plac pozele mele.Am sa merg iarasi prin iulie,si aduc o atmosfera de craciun :)Excursia a fost tare frumoasa,dar foarte scurta.Mersi frumos,si-ti trimit pupic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,foarte mult!In curind (sper) sa revii cu noutati.Mai ales atmosfera de Craciu!!!Totul colorat,stralucitor si peste tot numai "LECKEREIEN=BUNATAI°!!1
    Nu stiu mi-se pare mie sau asa este.Am impresia ca,atmosfera "nemteasca" de acolo este mult mai bine pusa in vedere de cit aici.Aici totul a devenit fad,fara culoar...
    Am impresia ca aici genaratiile mai tinere nu-si mai dau interesul asa de mult in ceea ce priveste "REPUTATIA NEAMTULUI"?!Sau poate numai aici la mine in regiune???!!
    Ori cum ,eu astepzt minuatele poze si tie iti doresc o excursie de neutat ,impreuna cu familia ta draga!
    Cu deosebita prietenie si respect
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !