24 iunie 2012

Mini Chocolate Cupcakes








 sursa mesaj:internet













Mini chocolate cupcakes...

Ingrediente

***
3/4 ceasca de cacao neindulcita
1 1/2 cesti faina
1 1/2 cani de zahar
1 1/2 lingurite de bicarbonat de sodiu
3/4 lingurita praf de copt
3/4 linguriţă de sare
2 oua mari
3/4 ceasca de apa calda
3/4 cana lapte batut
3 linguri de ulei de floare soarelui
1 lingurita extract de vanilie





Mod de preparare

***


  1. Preincalziti cuptorul la 350 F/180 de grade.Acoperim tava de mini muffins cu hartie pentru cupcakes.
  2. Amestecam intr-un castron mare:pudra de cacao, făină, zahăr,bicarbonatul, praful de copt, sare.
  3. Adauga ouale, apa calda, ulei, lapte bătut, şi vanilie şi se amestecă până la omogenizare, aproximativ 3 minute.
  4. Razuiti jos pereţii şi pe fundul vasului pentru a va asigura daca compozitia este bine amestecate.
  5. Adaugam compozitia in cupele de cupcake.Coacem aproximativ 20 de minute.Lasati sa se raceasca complet si decoratile dupa imaginatie.
  6. Le-am decorat cu frisca si jely de mure.




ENJOY!

37 de comentarii:

  1. Excelente.Iar movul este culoarea mea preferata.
    Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Este si culoarea pe care o iubesc mult.O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. prezentarea e de milioane..dar nici reteta nu se lasa, iar hartiutele speciale fac toti banii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.Hartiutele le-am avut tare demult si am avut o pofta de aceste mini cake-uri dulce:).pupxoxo

      Ștergere
  3. Sunt minunate,iar culoarea este atat de delicata.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine m-ai nimicit cu acest dulce le ador in orice combinatie oricum si oricand arata MI-NU-NAT nu mai zic de hartiutele pt. briose.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Alice.Cupcak-urile sint si preferatele mele,si n-am prea facut dulciuri in ultima perioada din cauza dietei:)O zi faina!

      Ștergere
  5. Nota 10 ptr prezentare!! Luna asta presimt ca va fi un party tare fain! Foarte faine sunt si hartiutele :)
    O singura nelamurire am... ai spus ca se incalzeste cuptorul la 350 grade.. Cuptorul meu nu duce mai mult de 240 grade.. Sigur nu-i vre-o greseala?
    Te pup si ne vedem la party!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona.
      Din pacate nu particip la Tea Party in purple,pentru ca sau ocupat toate locurile si n-au mai ramas luna aceasta din pacate...Luna aceasta v-a fi Tea Party pentru toti aceei care ma viziteaza:)
      Am modificat temperatura 350F/180 grade:)...Ehh erau degree:)..gradele noastre americane:).pup xoxo

      Ștergere
    2. Atunci... sa petrecem!!! :)
      Ma bucur ca ai trecut pe grade europene :) deja ma speriasem... ce natie de aragaz ai.. si ce fel de cupcakes sunt de rezista la asa temperatura :)
      Te pup

      Ștergere
  6. Awesome presentation!! Ai pus ceva munca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Thank you very nice!Am avut ceva de lucru,dar nu sint prea multumita:)...vreau mai mult si nu pot :))...mana mea e prea stingace :).O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumusele si delicate sunt! Mi-ar fi mila sa le mananc :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe, m-ai ametit cu atitea culori minunate... Drept sa-ti spun, mi-ar fi mila sa folosesc formele alea, sint prea frumoase... iar cum le-ai decorat... am ramas fara cuvinte, minunate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Daniela.Forme(hartiute)mi-a mai ramas o baxa mare si era musai sa le folosesc la ceva:)...intr-adevar sint tare frumusele(hartiutele :)si iubesc tare mult culoarea mov/violet/purple.pup.Un weekend frumos!

      Ștergere
  10. Superbe ca aspect si cu siguranta delicioase!
    ciao... o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Nico!Au fost tare bune si delicioase!pup.Un weekend Minunat!

      Ștergere
  11. Dragalase de tot si ador hîrtiutele. Nu am vazut asa faine pe aici. Sigur n-am cascat ochii cum trebuie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Maya.Sigur ca o sa gasesti la magazinele de Wilton.Eu am o colectie mare de hartiute pentru cupcakes:)...nu ma pot stapani cind ma vad prin magazine:)imi place,o duc Acasa:).pup.O zi minunata!

      Ștergere
  12. MMmmmmm...mai ..mai ca mi vine sa intind mana si sa servesc o minunatie de a taaa !!!!!!...Minunata si prezentareeaaa..!!! Felicitari si spor la lucruuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce prajituri delicate! Si ce culori frumoase! :X

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt si prajiturelele dar si hartiutele !!!! Se pare ca ne-am cam potrivit luna aceasta ptr Patry !!! ;) Maine postez si eu ce am facut !! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dragute foc!!! Ce blog frumos ai, ce de poze, ce de scene, ce de culori!! Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
  16. am si eu o intrebare, cescuta de la faina este de aceeasi marime cu cana de la zahar? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  17. Da de aceeasi marime(cup).. Ma duc sa modific..se strecurase ceva prin tastatura:).Cu aceeasi cana(cups)am masurat toate ingrediente.
    Aici reteta originala:
    3/4 cup unsweetened cocoa powder
    1 1/2 cups all-purpose flour
    1 1/2 cups sugar
    1 1/2 teaspoons baking soda
    3/4 teaspoon baking powder
    3/4 teaspoon salt
    2 large eggs
    3/4 cup warm water
    3/4 cup buttermilk
    3 tablespoons safflower oil
    1 teaspoon pure vanilla extract

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !