15 ianuarie 2009

PASTA PRIMAVERA

1 can supa de ciuperci...

Ingredientele pentru supa de ciuperci

5 cups ciuperci feliate
1 ,1/2 cups supa de pui,
1/2 cup ceapa maruntita
3 linguri unt,
3 linguri faina,1/4 lingurita sare
1/4 lingurita piper,
1 cup lapte gras

Intr-o cratita mare,fierbem ciupercile in supa de pui cu ceapa pina se fierb bine cam 10 -15 minute.In blender sau food processor, mixam pureul.Intr-o alta cratita topim untul si adaugam faina,amesteca bine pina devine foarte fina.Adaugam sare,piper,half and half-lapte gras) si pureul de ciuperci.

Pasta primavera

1 punga legume congelate(broccoli,conopida,morcovi)
1/2 cupa lapte
3 linguri parmezan cheese
1/4 lingurita praf de usturoi
2 cupe piept de pui fiert in supa de ciuperci circa 10-15 minute
4 cupe spaghetti,sau alta pasta
patrunjel,sare,piper.
1 can supa de ciuperci... eu din comoditate,n-am avut multa rabdare sa o prestez)

Intr-o cratita adaugam laptele,supa de ciuperci(in cazul meu canul),parmezanul,praful de usturoi si pieptul de pui taiat cubulete mici.Fierbem totul la foc potrivit circa 15 minute,dupa care adaug legumele.Lasam totul la foc domol circa 5 minute.

Se fierbe pasta a la dante,si se arunca peste sosul de ciuperci in timpul cind se serveste.

se presara patrunjel pentru decor
portia mea :)

enjoy!

6 comentarii:

  1. O ce bine arata!!!si cred gustoase tare!dar nu gasesc reteta?cit de cit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul tau este foarte, foarte apetisant, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si de ce sos din conserva ?

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi Mariana.Am venit tare tirziu cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi frmos MONONOKE.te pup,si o saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. bine ai venit Mircea!Sti de ce am folosit sos din conserva?din comoditate,pentru ca nu ma lasat timpul sa prestez reteta supa de ciuperci :)Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !