19 iunie 2012

Caramelized Onion Dip / Dip de ceapa caramelizata




INGREDIENTELE NECESARE:

***
2 linguri de ulei de masline extra virgin
2 cepe mari galbene taiate pestisor
 3/4 ceasca smantina acra (light)
3/4 cana iaurt greceasc (light)
2 linguri crema brinza
1/2 lingurita sos worcestershire
3 lingurite praf de ceapa(natural)deshidratat
cca 1/2 lingurita sare kosher
1 catel de usturoi razalit

***
MOD DE PREPARARE
***
Intr-o  tigaie la foc mediu,prajim ceapa pestisor in ulei de masline impreuna cu putina sare.
 Se amesteca ocazional,cu o spatula de lemn sau de metal si se prajeste pana cand ceapa devine aurie, maro,si devine caramelizata(aproximativ 30 de min).
Retragem de pe foc si lasa sa se raceasca bine la temperatura camerei.
In acelasi timp, amestecati impreuna smantana,iaurt,praf de ceapa,sare,sosul,usturoiul razalit,brinza si citeva seminte de ardei iute(ontional). Adaugam ceapa rece tocata marunt in dip-ul de smantina.
Lasam 2-3 ore la frigider sa se patrunda aromele.
Decoram cu ceapa verde,si servin alaturi de chipsuri naturale din legume.
   _________________




Enjoy!

28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc.A fost tare buna (spun altu..:).
      I zi faina!

      Ștergere
    2. Multumesc!M-am grabit sa-ti scriu dar telefonul meu se chinuie sa scrie cuvintele in romaneste:).Dip-ul a fost tare bun(spun alti) :).

      Ștergere
  2. Hmmm, super gustos sosul tau. Desi eu n-am incercat niciodata, imi place mult ceapa caramelizata :)
    O zi frumoasa, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.Si noua ne place tare mult ceapa caramelizata.

      Ștergere
  3. Grozav sosul.Imi place ceapa caramelizata.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca-i super....eu care sant prietena cu ceapa si usturoiul....ar fi pe placul meu!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare bun..si noi suntem fun ceapa si usturoi:).xoxo

      Ștergere
  5. Super delicios trebuie sa fie!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost tare bun alaturi de aceste chipsuri leguminoase:).xoxo

      Ștergere
  6. Cam greu pentru ficat... dar taaare bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. O reteta foarte interesanta! Cred ca merge la orice acest dip!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Sigur ca merge aceast dip la orice(legume,bruschetta ,tartine,baghete de Paine prajita...).Un weekend frumos!

      Ștergere
  8. Waw ce dip DE-LI-CIOS !!!Pe mine una , zau ca m-ai convins sa-l testez...
    Numai cum la mine in casa , cea mai buna leguma este carnea, am sa-l incerc cu altfel de...."legume" !
    Te tzuc, duminica relaxanta !

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta reteta ta..........merita testata.

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am incercat inca, dar am auzit numai de bine despre treaba asta!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !