3 ianuarie 2012

Nuci umplute /La multi ani 2012!






HAPPY NEW YEAR!
La multi ani!! 
BINE V-AM REGASIT IN NOUL AN 2012!
Va doresc tuturora ca acest an sa va aduca bucurii,prosperitate si multa sanatate!
ALUATU

***
1 pahar zahar,
1 pahar ulei,
1 praf de copt,
6 oua intregi,
1 coaje de lamie,
faina cit cuprinde sa fie aluatul moale

***
Batem cu mixerul ouale intregi impreuna zaharu si praful de copt pina isi dubleaza volumul
dupa care adaugam treptat uleiul pina se incorporeaza tot.Oprim mixerul
si adaugam faina cit cuprinde sa va rezulte un aluat care se poate modela foarte usor.
Se fac bilute mici,dupa care se coc la aparatul special sau la orice matrita/forme de nuci.
Se umple cu crema.
Se pastreaza la rece citeva zile(ale mele dupa 4 zile au devenit fragede si exact gustul copilariei mele)

 
CREMA

Biscuiti,coaje de lamie si portocala,cacao,dulceata de caise,50 gr ciocolata topita,100 ml frisca lichida,1 lingura zahar pudra.
Biscuiti i-am macinat,si-am adaugat restul de ingrediente.Cu aceasta compozitie se umple nucile.

Sint norocoasa unui aparat electric special pentru nuci,care in 5 minute coace 12 coji.:)
Thanks BABITA :)pup.xoxo








crema de biscuiti(foarte gustoasa)

productia de nuci(dintr-o portie rezulta 300 coji,150 nuci)

enjoy!

42 de comentarii:

  1. La multi Ani Paradis,un an nou cu sanate si bucurii!

    superbe nucile ca de altfel tot ce faci tu, unde ai gasit asa o masina minune?!
    pare o firma nemteasca, se gaseste de cumparat in America?!
    Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Radu,asemenea si tie!La multi ani!Masina de nuci a fost comandata de o prietena care are cumnata in Austria,iar eu am ridicat-o din Romania anul trecut.Foarte utila si presteaza nucile exact ca in Romania(vremea copilariei mele la bunici la tare:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce pofta mi-ai facut... N-am mai mancat de foarte mult timp.. cand ne facea bunica intr-o forma de fonta. Foarte bune sunt. Imi poti spune de unde ai luat forma? Din Ro sau din strainatate? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain e aparatul! Mi-am adus si eu aminte de vremurile cand faceam cu mama. Te invit cu mult drag la Dulce Romanie (http://mitinitta.blogspot.com/2012/01/provocarea-lunii-ianuarie-2012-dulce.html)
    La multi ani si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-ai facut pofta! Ce bine arata nucile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioase nucile. Ma atrage la nebunie acest aparat electric! Imi poti spune de unde este primit sau poate ai vazut pe undeva!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Paradis, asta inseamna ca o folosesti cu trasformator aici in America, right?
    Care este numele exact, poate o gasim pe ebay. Multmesc aniticipat.
    Radu

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Paradis, si un An Nou excelent!

    arata super nucile tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. cautam pe net si e la Quelle Austria cat si Germania! Nu e nici foarte scump!

    RăspundețiȘtergere
  10. Simona,masina electrica este cumparata din Austria si transportata in Romania+ USA :).O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Mintinita pentru invitatia.O zi faina..xoxo

    RăspundețiȘtergere
  12. Irina,mi l-a cumparat cineva din Austria.Costul a fost de 55€= 70$ cred.Sint foarte fericita cu aparatul acesta :).O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da da am vazut! Mi l-am comandat si eu pana la urma la Universal Austria. Varianta pentru nuci 35 euro, pentru nuci dar si pentru alte fursecuri 50 euro. Chiar m-am chinuit craciunul acesta cu clasica forma asa ca nu pot decat sa iti multumesc ca mi-ai deschis ochii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru Radu: da,folosest transformator (ps..e mai scump ca aparatul :).Numele e scris pe aparat deasupra...L-am cautat si eu multa vreme pe ebay,amazon, dar in zadar.
    Sper sa reusesti sa-ti gasesti!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Andreea.La multi ani! Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  16. Irina,poti sa afisezi linkul aici pentru cei interesati de acest aparat? Thanks.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Ramona.La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  18. L-am gasit, au simplu pt nuci, si combinat cu alte forme:
    http://www.quelle.at/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Quelle-QuelleAt-Site/de_AT/-/EUR/BV_DisplayProductInformation-ProductRef;sid=ZLy2mQvmf-9gmkTlCvAd8GfstRNRmasXGDzVbJU65V_4mdACPrzVbJU6Ir7RWQ==?ls=0&ProductRef=59221493-0%40Quelle-QuelleAt&RecommendationBack=-1&SearchDetail=true#lmPromo=la,1,hk,detailview,fl,detailview_empfehlungdetailview_1

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu placere Irina.Ma bucur ca l-ai gasit!Succes la nuci :)
    Eu l-am comandat full cu alte fursecuri: puiusori,oite, iepuras, waffles si nuci binenteles!
    Poti sa ne trimiti linkul pentru cine vrea sa-l comande? Thanks.pup.xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  20. Am gasit ceva asemanator pe ebay. Se numesc ORESHKI cookies:
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=nut+molds&_sacat=0&_sop=12&_dmd=1&_odkw=walnut+molds&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumim.Acum puteti comanda si voi.Succes la nuci! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Vreau si eu citeva nuci...si vreau si aparatul; merci de info.XO

    RăspundețiȘtergere
  23. si aici http://suche.universal.at/servlet/weikatec.search.SearchServlet?clientId=UniversalAt&ls=1&prodDetailUrl=http%3A%2F%2Fwww.universal.at%2Fis-bin%2FINTERSHOP.enfinity%2FWFS%2FUniversal-UniversalAt-Site%2Fde_AT%2F-%2FEUR%2FBV_DisplayProductInformation-Produc Ref%3Bsid%3DDZ7SFkhjQPxTFgdgWilofyRpSoEfeN2aDiQinx6782tpzkEmh5I_f37soTs7Ow%3D%3D%3FProductRef%3D%253CSKU%253E%2540Universal-UniversalAt%26SearchBack%3D-1%26SearchDetail%3Dtrue%26ls%3D1&source=&resultsPerPage=24&searchandbrowse=0&template=search_relaunch&category2=&category=&query=Efbe-Schott+Waffeleisen+

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Alina.Sint si favoritele mele si ale familiei ;-) .o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Nina.Tie pot sa-ti trimit cojile de nuci si tu sa le umpli cu crema. :).Cu mare placere.O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  26. Da, ce vremuri, cand puteam sa mananc oricat... Acum m-am lasat de facut nuci...Dar, tot mi-e dor... Eu le faceam umplute cu crema de lapte, gen vanilie, cu unt. Nu mai erau ele chiar nuci, dar erau super bune! Si..LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca nu mai sunt nuci si pentru mine...:((.
    Pacat....le adoor!!Esti tare fericita cu acel aparat eu am "unul "(se coc pe flacara)de la bunica cu nuci mititele....O sa incerc si eu reteta ta.Mersic si un an super minunat iti doresc! pupici

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce noroc pe tine !Eu am forme cu care fac cate o 1/2 de nuca....merge f incet.Am alta crema cu migdale, dar am sa o incerc si pe aceasta....
    Iti doresc multa sanatate si fericire si sa ti se implineasca toate
    dorintele in noul an 2012.
    Doamne ajuta!
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  29. superbeeeeee ♥
    dulciurile copilariei :) imi amintesc si acum cum statea mama cu cosul plin de coji de nuca sa le umple si noi veneam pe furis si mai furam cateva :)
    te pup draga mea! Sa ai un an de exceptie ♥

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani! Minunate aceste nuci, imi aduc aminte de copilarie. Vreau si eu asa aparat!!!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  31. Adela,Emily,Elena,Sidy,Elise,va multumesc frumos.Va pup si va doresc asemenea si voua un.. "La multi ani"!

    RăspundețiȘtergere
  32. Pot sa primesc si eu cateva nuci??

    RăspundețiȘtergere
  33. Cu cea mai mare placere.Un weekend fain.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  34. cele mai bune nuci pe care le-am devorat in viata mea.....
    stii tu cate o ramas de la baby shower le-am topit imediat si pe burta goala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha,ma bucur ca v-au placut! Daca mai doresti,tu sti unde locuiesc? :)..masina inca mai fuctioneaza :)!

      Ștergere
  35. Eu am comandat un aparat similar de pe clickshop.ro. E livrat din Germania, face tot 12 nuci odata, deci presupun ca sunt frati. Evident, n-a fost doar 50 de euro, ci 220 de lei.
    Paradis, ma bucur mult ca am gasit reteta ta, stiu macar ca e adaptata la varianta matritei electrice, spre deosebire de majoritatea celorlalte retete de pe net :-).

    RăspundețiȘtergere
  36. Cu mare plăcere ! Sper sa-ți placa rețea mea.Abia aștepta sa-mi scotediție eu de la naftalina Masina sa-mi fac o porție de nuci :)pe Paste.Îți doresc o zi frumoasa,si sa-mi scri cum ți-au plăcut nucile.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  37. Paradis,mi-m adus si eu aparatul toamana asta,si tot ma gandeam ce reteta as putea incerca,sa fiu sigura ca nu muncesc degeaba,abia acum am dat peste nucile tale,deci curand ma pun si eu pe treaba,de curioasa mai mult,ca pofta mi-a cam trecut de dulciuri acu cu sarbatorile.Te pup si ma bucur ca s-a putut rezolva treaba cu aparatele.God Bless You,and Happy New Year!!! Babita

    RăspundețiȘtergere
  38. As vrea sa incerc reteta ca arata foarte gustoase...cati biscuiti, cacao, si dulceata de caise?...nu ai scris reteta complecta....mersi

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !