5 iunie 2009

CREMA DE SPANAC(dip de spanac)

INGREDIETELE
3 cuti spanac congelat(se poate si proaspat)
1 ceapa mica
praf de usturoi,praf de chilli
1 cup maioneza
1 cup smantina
50 grame creamchesse philadelphia
piper,sare si putina paprika.



Fierbe spanacul in apa clocotita circa 5-8 minute,
dupa care il pune intr-o sita sa se scurga bine de apa.
Dupa ce s-a scurs bine,l-am pus in mixer cu ceapa intreaga,
si l-am macinat foarte fin .
Rezulta o pasta foarte groasa.
Maioneza,smintina,creamchesse,prafurile de usturoi,paprika,chilli,sarea,piperul,le-am amestecat foarte bine,si-am pus acest sos peste spanacul+ceapa.
Se amesteca bine,si se da la frigider pentru circa 3 ore.
Se poate consuma cu chipsuri,baghete,pe tartine...etc.
REZULTAT:foarte bun,si foarte delicios....Merita incercat!


ENJOY!

8 comentarii:

  1. Hello Paradis (de fapt cum te cheama?) merci de follow back. Iti admir toate preparatele tale culinare si sper ca intr-o zi sa reusesc sa fac ceva asemanator.
    Am avut mari probleme cu Blogul vechi; motiv pentru care am deschis acesta nou si se pare ca probleme tot sint; nu pot lasa mesaje pe unde vizitez, de multe ori nici la mine pe blog. O sa mai trec pe la tine sigur, iar daca nu las mesaj, vreau sa sti de ce. Unde esti? east coast?
    write back! XO

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat dipul ,mai multe vitamine nu se poate. Mersi pt. idee. O seara placuta Cami

    RăspundețiȘtergere
  3. Remarcabila aceasta reteta, originala. Te felicit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult reteta. De fapt, toate retetele cu spanac...
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi Nina de vizita.Nu ie nici o problema,sper sa se rezolve blogul tau.Da,eu locuiesc pe East Coast a Americi.Ma bucur ca-ti place preparatele mele,asa cum le urmaresc pe ale tale.Te pup,si fug sa modific lista.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi Cami.Si tie o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Irina,pot sa-ti spun despre dipul asta ,ca e super delicios.Va doresc tuturora o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !