10 aprilie 2008

Spirale cu brinza si miere

RETETA APARTINE "SIMONAB

Ingrediente:2/3 cup lapte ( 150 ml , am mai adaugat in aluat inca 50 ml)1 pachet crema de branza tip Philadelphia1 ou2 linguri de apa3 cup de faina3/4 tsp sare2 linguri zahar1 1/4 tsp drojdie uscata2 linguri de mierevanilie , coaja de lamaie( dupa preferinte)1 cup de zahar pudra pentru glazura combinat cu vanile si 1- 2 linguri laptesi in metric,

am intors cana sa vedeti cat e , am mentionat mai sus ca am adaufat inca 50 ml in aluatam cantarit 3 cup de faina1/4 cup din branza Philadelphia am luat deoparte si am pus-o in aluat:am pozat aluatul in masina in timp ce se invarteal-am lasat la dospit cam 20 de minute si uite cat a crescutintre timp restul de branza l-am frecat cu doua linguri de miere , un pic de vanilie

si un pic de coaja de lamaieAm scos aluatul din masinal-am taiat in doua si am intins cu sucitorulam intins jumate din crema de branzasi am rulatL-am bucatatit , cat am putut de egal in 12 bucati:

Tava am pregatit-o cu un pic de ulei si faina si le astepta :Dupa vreo 10 minute aratau cam asa si le-am pus la cuptor la 375 F pentru 15 minute:Si rezultatul dupa portia de caldura :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !