10 aprilie 2008

Tort amandina "Poca"

recipe by POCA
Tort stil Amandina
pentru blat
6 oua,200 gr zahar,30 ml apa,30 ml ulei,20 gr cacao,8 linguri cu faina,
intr-un castron puneti albusurile de la cele 6 oua si le mixati bine in castron dupa care adaugati zaharul, apa, si galbenusurile frecate cu uleiul, si incepeti sa amestecati cu o lingura de lemn,
de jos in sus, pale pana se incorporeaza albusurile.
Dupa ce incorporati albusurile , adaugati apoi cate putin din faina amestecata cu cacaoa, si le mixati cu mixerul.turnati aluatul intr-o tava nu foarte mare, tava o tapetati , iar pe fundul ei puneti si hartie de copt si bagati la cuptor pt 30-35 de min la 175 de grade,

ultimele 5 minute ridicati temperatura cuptorului pana la 190 de grade.

blatul l-am taiat in 2 si l-am lasat la racit
pentru sirop
400 ml apa,200 gr zahar,2 plicuri capucino de ciocolata,fiecare pliculet a avut 12,5 grpunem toate intr-o craticioara la fiert, si din momentul cand incepe sa fiarba mai lasam pe foc 5 minute si o sa obtineti un sirop .Lasam siropul la racit
crema
3 galbenusuri,150 gr zahar pudra,1 paket de margarina, ( de 250 gr)3 linguri cacao,
Intr-un castron punem margarina partial topita (SE POATE IN cuptoru cu microunde)o mixam bine de tot pana ne iese un fel de maioneza mai slaba,se adauga zaharul pudra si se mixeaza pana se dizolva zaharu la CARE SE adaugam galbenusurile si cacaoa si mixam pana obtinem crema asta puneti


pe o tava prima jumatate de blat , peste care punem cu lingura din sirop pe tot blatul, apoi punem toata crema ( eu am pus-o pe toata), apoi punem peste crema cealalta jumatate de blat si insiropam din nou.nu puneti tot siropul, este prea mult, dar voi faceti cum vretipe urma bagati tava cu blatul taiat, insiropat si cremuit la frigider,

pt minim 2 ore eu am lasat mai mult sau peste noaptese glazureaza dupa instructiuni si am glazurat prajiturelelePoca zice: ciocolata topita am bagat-o intr-o punga pe care am taiat-o foarte putin la un coltz, si am continuat sa decorez










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !