10 martie 2009

RUGELACH(cornuri evreesti)

INGREDIENTELE
225 grame unt la temperatura camerei
225 grame cream cheese(crema de brinza)
220 grame smintina
2 oua
650-700 grame faina.
putina sare(in caz ca untul este nasarat)
ciocolata
zahar vaniliat
1 galbenus.
Din aceasta cantitate de aluat,rezulta 60 bucati de cornulete.
Umplutura originala :
1-gem de caise,nuca si stafide.
intindem pe toata suprafata gem de caise,dupa care adaugam stafide,nuca maruntita si le rulam.
2-mai poate fi si varianta de scortisoare+zahar
Eu le-am presta cu ciocolata ca asa a vrut publicu:)

PREPARAREA:

Se bate untul,crema de brinza,sare si smintina la mixer
dupa care se adauga ouale intregi,si batem pina devine compozitia cremoasa.Adaugam toata faina,si se framainta un aluat potrivit.Eu am inceput cu 650 grame faina si-a intrat in jur de 690 gr(depinde de faina si unt).Lasam totul la frigider pentru 4 ore.(se poate lasa aluatu si peste noapte in caz ca nu aveti chef de lucrat asa cum n-am avut eu;)
Impartim compozitia rezultata in 8 bile maricele.
Intindem o foaie rotunda dupa cum se vede in imaginea de jos,si taiem foaia de aluat in 8 triunghiuri .La fiecare capat am pus ciocolata de lapte,si le rasucim ca pe cornulete.
Dupa ce le-am terminat toate,le-am uns cu galbenus,
si-am presarat deasupra zahar vaniliat.
Le-am asezat in tava unsa,si le-am copt la 180grade/350F pentru circa 25 minute(si aici depinde de cuptorul fiecaruia)

mirosea atit de bine incit n-am rezistat tentatiei:))
Mi-am infipt colti in 2-3 cornuri si le-am servit alaturi de o ceasca cu lapte:)

Gata de plecare.
ENJOY!

12 comentarii:

  1. Arata foarte bine cornuletele tale. Deja salivez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sunt, Paradis! Dar ma omori tu cu cup-urile :P Nu ne scrii si noua in grame? Te rog :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata, cred ca sunt minunate la gust...

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt super aluaturile cu branza..mie una imi plac mult !!
    ..ca umpluturi mai folosesc rahat, gem amestecat cu nuca, alune, migdale sau chiar nuca de cocos
    ..arata de milioane cornuletele tale..mi-ai facut pofta !!
    o zi buna in continuare
    te pup :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ala,mai am 4 bucatele retinute pentru azi:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Edith,multumesc...cind ma intorc de la plimbare,am sa cintaresc si smintana in grame.te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ducesa,sint foarte bune la gust...e prima data cind prestez reteta aceasta din cartea(retete evreesti) speciala de bucate :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mona,mersi frumos.Intr-adevar reteta aceasta are mai multe umpluturi,eu am ales-o pe cioco ca asa au vrut evreeasi mei :).Data viitoare o incerc cu gem si migdale.Thanks.Te pup si eu.o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. ok,azi le-am refacut din nou,si-am modificat cup-ul in grame :)).sper sa-ti placa....a doua zi devin putin mai crocante,iar interiorul moale.Sint excelente.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iar dau tarcoale la cornuletele astea...ma bate gandul sa le fac in weekend, daca raman acasa. se fac greu, adica sunt migaloase sau pretentioase? te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ducesa,sa le faci neaparat ca sint delicioase.Se fac foarte usor si merg foarte repede...nu sint migaloase chiar deloc....cu intinsul merge bine :)adauga ce umplutura iti place si cu ele la cuptor.Eu le-am facut cu cioco,ca asa au vrut ai mei...tu poti face cu ce doresti...la gust seamana cu cornuri dospite,dar nu sint cu drojdie...eu zic sa incerci macar o jumatate de portie.Te pup si eu.O seara faina.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !