19 martie 2009

TORT PRIMAVARA(Rachel)




INGREDIENTELE PENTRU BLAT DE TORT:
6 oua,270 grame zahar,18 linguri faina,2 linguri cacao,2 lingurite pline praf de copt,200 ml ulei,200 ml suc de portocale,
INGREDIENTELE PENTRU MOUSSE
600 ml frisca lichida,500 grame ciocolata de lapte,7 grame gelatina,citeva picaturi esenta rom.

SIROPUL

100 grame zahar,o cana apa.
Topim zaharul pina devine o culoare maronie,dupa care adaugam apa si fierbem cite minute.Se lasa la rece,si se insiropeaza cele 3 blaturi de tort.



PREPARAREA

Batem ouale intregi cu zaharul pina se albesc.Adaugam uleiu,sucu de portocale si le mai batem 2-3 minute.Faina,praful de copt si cacao,se amesteca impreuna si se cerne bine.Se adauga la compozitia lichida dupa care se bate cu mixerul.
Dam drumul la cuptor 180 gr/350 F.


Intr-o tava punem hirtie pentru copt,adaugam compozitia de chec,si coacem circa 25 minute(depinde de cuptorul fiecaruia).dupa cele 25 minute era gata
lasam la rece


taiem pe diagonala 3 foi de aceeasi marime:)

partea de jos a blatului o punem in tava,si o insiropam bine.Intre timp preparam mousse de ciocolata.
Incalzim 300 ml frisca lichida,dupa care adaugam ciocolata rupta in bucati.Amestecam bine pina cioco se topeste.Gelatina o lasam 8 minute in apa rece,dupa care se adauga in mousse calda.Se amesteca foarte bine pina aceasta se topeste.




se da la rece.In restul de frisca(300 grame)se bate cu 4 linguri zahar,dupa care se adauga crema de ciocolata bine racita.Se amesteca impreuna.


Mousse de cioco se imparte in 2.Se umple prima foaie cu o jumatate de compozitie,se adauga blatul dupa care se insiropeaza bine,iar crema.
Adaugam capacul de blat peste crema,insiropam putin deasupra,
si lasam totul la rece peste noapte.Batem putina frisca si ungem bine marginea tortului.....aceste decorati le-am facut in circa 1 1/2 ora:))...rapide,
dar fetita pentru care am prestat tortul a fost tare incintata :)si trandafirii,floricele,albinuta,mamaruta:)siDeasupra am topit ciocolata cu putin unt.
Am turnat peste tort si l-am decorat cam asasi....





ENJOY!

15 comentarii:

  1. Atat, dor produsul finit, arata super, astept sa revi.

    RăspundețiȘtergere
  2. E super tortul Paradis ,albinuta e tare vesela..imi place mult1
    Te pup si un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos decorat... de ingrediente nu mai spun...cred ca a fost un deliciu...mmmm
    Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vicky,am revenit.Ma bucur ca-ti place.O duminica placuta.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow Lissa,daca vine aceste cuvinte din partea ta de profesionista,atunci se pare ca am trecut examenul cu bine:)).Mersi frumos.o duminica placuta.te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lory,mersi frumos.L-am facut pentru o fetita,insa eu nu l-am gustat decit acasa in timp ce-l preparam..mousse de cioco este un deliciu pentru ciocolatosi ca mine.Iti doresc o duminica frumoasa.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un tort vesel, cu ciocolata... mi-ar fi placut sa fiu in locul fetitei!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un tort absolut fantastic!

    Draga mea,la mine pe blog te asteapta niste premii dragute! Le meriti din plin! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat tort, chiar de primavara!
    Te astept sa ridici un premiu dragut de la mine!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. Miha,Flore..va multumesc frumos pentru premi,si ma bucur ca v-ati gindit la mine.Ma duc sa le ridic.Va pup pe toate,si o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !