16 februarie 2012

Tea Party-Molten Lava Cake


Luna trecuta am ratat invitatia pentru' tea party'  :)
Tea Party organizat de 
Emily
,culoare aleasa de  Diana(roz-verde lime)

Am pregatit  prajitura "Molten Lava Cake"

si cu un decor cit de cit  roz-pink si verde-green lime :).

Detali aici:

Emily

Prajitura cu lava de ciocolata alaturi de ceai pasiune si ceai de zmeura

INGREDIENTELE 
   
***
200 gr ciocolata semi-dulce,
2 oua,
1/3 cup zahar,
150 gr unt,
1/4 cup faina,
un virf de cutit praf de copt.
***

PREPARAREA
***
Topim ciocolata,untul zaharul pe baia de abur.
Adaugam cele 2 oua.
Amestecam,adaugam faina si praful de copt
Ungem cu unt formele ( forme de ceramica sau muffins ff tari)presaram zahar .
Compozitia este pentru 4  forme putin mai maricele fata de formele potrivite de cupcake.
Punem la cuptorul incins in prealabil timp de 8 minute/400 F.
(daca o sa lasati mai mult, compozitia moale din interior
se intareste foarte tare si nu mai rezulta lava de ciocolata).
Serviti imediat.






enjoy!

12 comentarii:

  1. Ce bine arata!♥♥♥ E una din ciocolatoasele mele preferate!
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, este si favorita mea :).Maine repet alta lava de cioco.Un weekend frumos!

      Ștergere
  2. cea mai delicioasa si rapida prajitura cu cioco! e una dinrte preferatele mele, iar ceainicul alb e superb! te pup cu drag si-ti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este.Iubesc si eu aceasta prajitura ciocolatoasa.Multumesc la fel si tie.Un weekend minunat!

      Ștergere
  3. Vin si eu la party!!! :) Prajiturica arata absolut delicios! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bune trebuie sa fi fost.....!
    Imi place mult.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. abea am descoperit blogul tau si pur si simplu il ador...asa ca il voi urmari cu interes de acum. cine stie, poate ma vei vizita si tu, desi eu nu am crescut atat de mare si frumoasa ca tine! o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Adnia! Si blogul tau arata minunat!.o zi frumoasa.

      Ștergere
  6. Super prajitura asta ciocolatoasa! si imi place si prezentarea. M-am insris si eu pe blogul tau..sa te mai urmaresc :). te pup

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !