18 martie 2012

Cake Pops










Tea Party!!!

Am creat aceste mini cake pops pentru editia de Spring Tea Party luna Martie
gazduita de  Emily


Sunt foarte dragute,si sunt de asemenea,o modalitate foarte buna de a utiliza pana si resturile de tort.
 Acestea cake pop-uri sunt incredibile de delicioase si aspectoase.
Învelisul de ciocolata ofera un fel de snap:) cu interior umed si moale:).yammy.
Foarte dulci si bune pentru orice ocazie speciala .


LA STARBUCKS SE VINDE CU : 1.50 $ BUCATA(mititele rau :)
Avem nevoie de :


Cake red velvet si Cake de ciocolata in cazul meu...
(puteti alege orice cake si crema doriti//
poate fi de: cacao,capsuni, lamaie,portocale..etc)


Crema la alegere:

nuttela,frosting de ciocolata neagra
frosting cream chesse..etc
ciocolata pentru topit,ulei
bombonele colorate
bete(stick)

Se poate face si din salam de biscuiti,donut,resturi de blat...

Mai intai de toate coacem checurile.
L-am copt la microunde pentru circa 11 minute.


Lasăm să se raceasca,si-l rupem in firimituri fine
Se adauga crema de ciocolata sau frostingul,si se amesteca pina ce se orogenizeaza totul impreuna.
In cakeul de red velvet am adaugat coaje de portocala si frosting de cream chesse.
Din aceasta compozitie formam bile de marimea unei nuci:)
Folosim crema dar atit cit sa se poate modela bilele
(...nu mai mult ca riscati sa cada bilele de pe betisoare:)

In cakeul de ciocolata am adaugat nuca de cocos si frosting de ciocolata neagra
Asezam bilele pe o tava acoperita cu hartie pentru copt sau aluminiu.



Topim ciocolata cu putin ulei.
Am topit ciocolata la microunde,cate 15-20 de secunde,
amestecand dupa fiecare tura pana ce s-a topit complet.

Luam un betisor si punem varful acestuia in ciocolata topita
dupa care il infingi in mijlocul bilei,
astfel te vei asigura ca bila nu va cadea de pe betisor.
Repetam aceasta operatiune pana terminam cu toate bilele.


Le punem la frigider pentru circa 1 ora sau la congelator pentru 15-20 minute


Topin ciocolata la microunde.Eu am avut diferite culori de ciocolata.
.voi puteti adauga in ciocolata colorant pentru prajituri.

Sfat:
(thanks Oana)
Daca ciocolata se intareste foarte repede poti sa pastrezi bolul cu ciocolata intr-un alt bol cu apa fierbinte si astfel ciocolata se v-a mentine calduta mai mult timp ,insa ai mare grija sa nu intre apa in ciocolata :)..eu am patin la prima tura..lol



Acoperim fiecare cake pop/cake pe betisor cu ciocolata topita
Batem usor pe marginea bolului,si rotim incet ca sa cada excesul de ciocolata.
Decoram cu diferite bombonele,zahar colorat...etc
Infigim cake pop-ul intr-o placa de stayrofoam


Decoram dupa bunul plac!





Le lasam la uscat.10-20 minute.

Le-am impachetat pentru cadou.

Cu restul am facut un cosulet de primavara.
Sper sa va placa!
O primavara minunata si va invit sa vizitati blogul aici: Emily
O zi frumoasa!










33 de comentarii:

  1. sunt foarte dragalase, prin multitudinea de culori parca te bine dispun :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.Si eu am fost foarte incintata,desi nu ma asteptam sa-mi iasa asa de perfecte de prima data:).xoxo

      Ștergere
  2. Oau, sunt bestiale!!! Ce bine arataaaa si ce colorate sunt, pozele sunt minunate, prezentarea e superba, acum astept reteta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adela.Nu sint profi la poze,dar mai invat.Pup.xoxo

      Ștergere
  3. Esti fantastica!Ai toate felicitarile mele!Nu ma satur sa ma uit la ele,sunt foarte,foarte dragalase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Au fost foarte incintati si cei mari ,dapoi cei mici!:)...lumea lor intre cake pops-uri.O zi minunata!

      Ștergere
  4. ce faine sunt ! cam migaloase,dar merita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragalase foc, delicioase cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumuseti!!!! Imi imaginez ce efect au avut asupra copiilor... Nota 10 ptr prezentare si idee! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoase sunt si cu siguranta super delicioase.Felicitari pentru rabdare,au iesit perfecte!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flory,thanks.Daca ai sti cit de prost stau cu rabdarea:)ma mir si eu de mine:)ca-m avut curajul sa le fac.Multa munca si multa rabdare=sint fericita ce-a iesit!pup.o zi frumoasa!

      Ștergere
  8. Superbe....prea putin spus:)!!!!Fantasice....Felicitari, draga mea, ti-au iesit minunate!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumoase tiau iesit :) !!!de unde ai luat betele zimi ca vrea sa fac si eu curad le gasesc la michel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fain.Da de la Michaels le-am luat.Sa te uiti ca sint cupoane de 40%off pe net sau pe app celular.Daca iti downloadezi programul lor,atunci nu-ti mai trebuie sa scoti cupon,pur si simplu le arati cuponu din cellular,iar ei iti scaneaza direct de pe telefon.(celular)

      Ștergere
  10. hop si eu :)
    arata absolut minunat! Imi place la nebunie faptul ca le-ai pregatit la microunde :) cac ai redus timpul pregatire! Sunt superbe!
    Te pup scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Thankyou Emily!Se coace foarte bine la microunde si e prima data cind coc la el si sint incintata de cum a fost de gustos.Te pup.o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumoase sunt, Paradis!! De cand tot zic si eu ca le fac.. dar nu am mai apucat.
    Imi place mult ciocolata aia colorata care se gaseste la voi :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Edith,multumesc frumos!Incearca-le ca sint minunate.In romania nu se gaseste asa ceva?Am incercat sa colorez ciocolata alba,dar nu se aseamana cu cea cumparata.Am toate culorile posibile si ma gindesc ce sa mai fac cu ea:).Pup.Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumoase sunt !!!! Care mai de care mai colorate si apetisante , bravo !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. de unde ai gasit ingrediente pt cakeul rosu?xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am cumparat praful de cake din magazin,dar poti sa faci tu acasa .. uite ceva retetae:
      http://www.bucataras.ro/retete/tort-red-velvet-spirala-cu-crema-ganache-33310.html sau aici
      http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/19122/Tort-Red-Velvet/

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !