15 mai 2008

THANKSGIVING PARTY

Meniu meu de Thanksgiving petrecut acasa impreuna cu neamurile mele . anul 2006.


MASA PLINA

salata beouffe

la mami acasa(am avut invitati de thanksgiving 2006)



salata de vinete

toate .
cornuri cu pui si maioneza.
pastele mele.
salata de undite>reteta Manu-elei.(mersi fain)

saratelele
salata de vinete
mini tarte aperitiv.
MINI TARTE.
ALUAT:
250 grame faina,125 grame unt,125 grame smintina,o lingurita rasa de sare,,un ou,si 2 linguri mari de patrunjel uscat.1)se amesteca si se framinta circa 5 minute.se acopere cu folie si se lasa 1 ora la congelator.
Inainte de a fi folosit aluatu,se impatureste ca la aluatul frantuzesc.Se imparte in doua bucati.O bucata se intinde foaie si se taie rondele.
Formele de tarte se ung cu unt si se umple cu rondelele de aluat(se captusesc bine).
UMPLUTURA:
250 grame de sunca(eu am folosit sunca de curca),o ceapa mare,2 cans ciuperci(adica 2 cuti de ciuperci la cutie)si seminte de ardei iute rosu.1)se caleste ceapa in putin ulei,se adauga bucatele marunte de sunca,ciupercile,patrunjelu si semintede de ardei iute si se amesteca circa 10 minute pina se prajeste putin sunca si ciupercile.
cu aceasta compozitie umpleti jumatate de tarta,iar deasupra puneti un amestecul de oua si smintina groase(am spart 5 oua intregi cu 5 linguri de smintina pina sa facut o pasta groasa,
am luat cu lingura si am pus pe fiecare tarta) si presarati cascaval ras si deasupra patrunjel uscat sau proaspat.

mini pizza Afrodita.
am prestat o paine mare,am taiat capacu deasupra si am scobit-o.Am uns toata painea si in interior/exterior cu unt topit ,usturoi,partunjel,sare

am bagat painea la cuptor pina sa rumenit frumos asa arata finalu paini umplute cu salata de peste ..
...salata sa mancat cu tot cu paine si capac
am umplut-o cu salata de peste(reteta mea)..foarte delicioasa
Salata de ton.
Am pus la scurs 10 cans de ton in ulei(le-am stors foarte bine in mana,am adaugat 2 chenuri cu porumb,gogosar proaspat verde si rosu,castraveti murati( 4 castraveti mari)si ardei rosii murati, la sfirsit am adaugat maioneza si 3 oua razalite.Simplu si deliciouse


curcan umplut



friptura de porc
Am batut snitele din piept de pui,iar dupa o ora de stat la marinat in "italian ranch" am intins snitele pe o folie de aluminiu,le-am umplut cu ciuperci,brocoli,gogosar rosu si verde,legume la punga si am rulat incet cu ajutorul aluminiului .L-am lasat asa impachetat in aluminiu si l-am bagat la cuptor 350F pentu o ora,am taiat staniolu si am lasat-o in pielea goala inca5 minute la 500F.

4 comentarii:

  1. Woooow ce de bunatati, Paradis!! Nici nu stiu la care sa ma uit mai intai ;)
    Puup bucatareasa taleeeeentataaaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ma ca nu sint asa talentata ca voi,doar ma stradui si eu cu ce pot.Mersik..pregateala am prestat-o prin 2006 de thanksgiving,si acusi am reusit sa le pun pe blog .:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca altele.. vrei sa spui.. Eu bucataresc de cateva luni :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai tu spui ca bucataresti de citeva luni,si ce bunatati faci...ma duc sa te vizitez.Te pupicesc.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !