16 februarie 2010

GUGELHUPF CU MARMELADA

recipe by Adriana

Ingrediente:
***
- 4 oua
- 350 gr faina
- o lingurita de praf de copt
- 50 ml ulei de seminte, nu de masline
- 100 gr zahar
- 300 gr de marmelada (a mea era de portocale)
Am pus in functiune K-A :
Am pus ouale cu zaharul am batut la viteza maxima pina cind au devenit spumoase, albe si si-au triplicat volumul

apoi am pus viteza minima si am varsat incet ca la maioneza uleiul, apoi cite o lingura de marmelada
Adaugam faina amestecata cu praful de copt,si punem o lingura pe rind.Am pus compozitia in forma de Gugelhupf de silicon(in cazul meu ..forma de trandafir :)


Am copt la 180°C circa 50 minute sau pina cind scobitoarea iese curata

SECTIUNEA
delicios si parfumat.
ENJOY!

4 comentarii:

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !