23 octombrie 2010

Cuiburi de cartofi
















urmeaza:

12 comentarii:

  1. wow ce bine arata!vreau si eu!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idee minunata si ce bine arata. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. simpatice tare cuiburile tale ! o idee grozava,

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut la tine pe forum niste chestii tare faine de la wilton!!!spune te rog de de unde le-ai cumparat, ptr ca si eu imi doresc de foarte mult si nu gasesc pe nicaieri....

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc foarte frumos.Va doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vanilla,am cumparat foarte multe lucruri de la magazinul acesta care e la dou pasi de casa.(USA) http://www.michaels.com/
    Preturile au fost foarte buna pentru ca aveam intodeauna reducere pe cupon de 40% off.Sper ca nu te-am incurcat prea tare.O zi faina

    RăspundețiȘtergere
  8. si ei livreaza si in romania???nu stiam ca esti din sua...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca livreaza in Romania,dar citeam pe culinar ca fetele fac cuparaturi de ustensile la magazinul Wilton din Bucuresti.Poti incerca si acolo.succes

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiam ca in bucuresti exista un magazin wilton...oricum eu sunt din arad...dar poate ma ajuti cu adresa web daca exista

    RăspundețiȘtergere
  11. Vanilla,uite aici situl
    http://www.bbsuperimport.com/
    citeste aici:
    http://www.culinar.ro/forum/continut/Tehnici-ustensile-ingrediente/8569/Coloranti-alimentari-si-produse-Wilton-in-Buc-/

    si aici:
    http://www.culinar.ro/forum/continut/Am-o-nelamurire/16604/cumparaturi-online-www-wilton-com/

    succes

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi Paradis, nice blog & good post. overall You have beautifully maintained it, you must submit your site for free in this website which really helps to increase your traffic. hope u have a wonderful day & awaiting for more new post. Keep Blogging!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !