27 februarie 2012

Roasted Butternut Squash,Red and Purple Potatoes[SALATA ELEGANTA DE CARTOFI VIOLETI SI BUTTERNUT SQUASH]




Dovleac butternut-squash  prajit la cuptor cu cartofi rosi si  cartofi violeti fierti!

INGREDIENTELE NECESARE:

1 butternut squash
3 cartofi rosii
4-5 cartofi violeti(lilo,mov :)
4 catai de usturoi maruntit
3 linguri ulei de masline
condimente(sare,piper)rosmarin
patrunjel,fistic
simburi de rodie(obtional)

Despre Cartoful violet:


Cartofii violeti provin din Anzi si au de 10 ori mai multi antioxidanti decat cartofii obisnuiti. Culoarea lor neobisnuita este naturala,si nu dauneaza sanatatii.Foarte buni si dietici.Diferenta este ca acesti cartofi sint putin mai fainosi fata de cei obisnuiti.
Sint foarte eleganti si o culoare frumoasa.

Pretul aproape 4$/500 grame.


MOD de PREPARARE:

Preincalziti cuptorul la 350 grade
Se amestecă ingredientele:
(dovleacu-butter squash taiat cubulete,usturoi maruntit,rosmarin,sare piper,cartofii rosi cubulete,
(am adaugat un cartof violet sa vad cum se comporta la roast /..prefer fierti ).
(Atentie!!:)..retul de cartofi violeti i-am fiert separat in apa cu sare).
Se toarnă într-o tava de copt acoperita cu folie de aluminiu pentru 35 minute.
Ridicam temperatura de 400 grade şi prajim la programul de roast pentru inca 20 de minute
pina se rumeneste pe deasupra.




 Amestecam dovleacul dulce cu cartofii violeti fierti in apa cu sare si taiati cubulete.
Decoram cu fistic,patrunjel si simburi de rodie.(obtional)
servim...
 ENJOY!

23 de comentarii:

  1. E o problema!! Unde gasesc cartofi violeti:?) Frumoasa salata!!! Si sunt tare curioasa de cartofii violeti!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adela,eu i-am cuparat din supermarket.(eu traiesc peste ocean-USA:).Se spune despre ei:
      Cartofii violeti provin din Anzi si au de 10 ori mai multi antioxidanti decat cartofii obisnuiti. Culoarea lor neobisnuita este naturala,si nu dauneaza sanatatii.Foarte buni si dietici.Diferenta este ca acesti cartofi sint putin mai fainosi fata de cei obisnuiti.
      pup.xoxo.

      Ștergere
    2. cartofi violet sunt de vanzare pe http://mercador.ro/oferta/vand-cartofi-mov-soi-scotian-anticancerigeni-si-pt-slabit-IDngVu.html

      Ștergere
  2. Cata culoare e in Paradis. Prima oara cand aud de cartofii violeti. Paradis tu te-ai apucat de vreo cura? Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Irina :).Incerc sa mai slabesc pina voi ateriza pe plaja Paradis :)).Anul acesta plecam in vacanta Punta-Cana Republica Dominicana...si am de dat jos citeva kg :).Maninc pui,peste,salate,vegetale,exerciti fizice(lol da grele sint)..pup.xoxo

      Ștergere
    2. Abia astept fotografiile! In ce perioada mergi? Stiu ca la ei sezonul incepe prin noiembrie din cauza uraganelor! E super alegerea locului! Astept foto astept foto!

      Ștergere
    3. Fotografi aduc dar nu prea multe pentru ca tot in aceleasi locuri merg si anul acesta in 5 iulie impreuna cu inca 8 persoane.Este al 4-lea an de cind colindam aceasta tara.Iubesc Punta-Cana!

      Ștergere
    4. Pozele de anul trecut aici:

      http://bucatariaparadis-ro.blogspot.com/2011/08/republica-dominicana-2012.html?m=1

      Ștergere
  3. super combinatie! Ador cartofii violeti :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks!Sint si preferati mei :).Foarte buni.O seara frumoasa.xoxo.

      Ștergere
  4. Am vãzut acesti cartofi violeti, delicioasã propunere:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc.Sper sa incercati si voi combinatia de cartofi+dovleac dulce.Maine cred ca voi incerca alta combinatie de cartofi lilo :).pup.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. In supermarket-urile din Romania nu am vazut acesti cartofi.. dar daca acolo sunt 4$, aici sigur ajung la 15! :) Foarte de efect sunt... vb colegei meie: ce de culoare in farfurie! Spor la dieta! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se gasesc in Romania? Sint foarte scumpi si aici ,dar niciodata nu trec pe linga ei sa nu I-au un saculet nic cu diamante lilo :).Dieta mea nu e una stricta :)mai bag si un cartofior,ciorba :).pup.xoxo

      Ștergere
    2. cartofi violet sunt de vanzare pe http://mercador.ro/oferta/vand-cartofi-mov-soi-scotian-anticancerigeni-si-pt-slabit-IDngVu.html

      Ștergere
    3. cartofi mov am eu .....
      nr contact :0745529803 George Podaru(Pascani)

      Ștergere
  7. Am auzit de acesti cartofi,dar nu am vazut de cumparat.As fi curioasa cum sunt la gust.O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte deliciosi!Gustul e la fel ca ceilalti si putin mai fainosi.

      Ștergere
  8. WE LOVE BUTTERNUT SQUASH ,PANA SI LUI BABY EDDY CARE A INCEPUT SOLIDELE SAPTAMANA TRECUTA II PLACE FOARTE MULT
    :p ,TREBUIE SA INCERC RETETA ASTA CA PREA DELICIOS ARATA :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IDEM..squash-ul l-as manca si uns pe paine:).
      N-am stiut ca ai o comoara mica.Sa-ti traiasca Edy si sa va bucurati de el.pup.weekend frumos!

      Ștergere
    2. MULTUMIM MULT ! AM DOUA FETITE SI UN BAIETEL :)TU AI COPII ? PUPICIII :-* SI LA MULTI ANI , SA AI O ZI SUPERBA DE 8 MARTIE !

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !