15 noiembrie 2011

LASAGNE CU LEGUME

Am presta doua lasagne pentru un scop caritabil.

INGREDIENTE

Foi de lasagne(un pachet)
3 bucati Zuchini,
8 ciuperci,
1 punga de spanac
2 morcovi
2 cepe
1 ou
1 ardei rosu

SOS ALB  BACHAMEL

60 gr unt
60 gr faina
700 ml lapte
200 gr parmesan chesee


Se toca legumele si se calesc in 3 linguri ulei.
Ciupercile se spala,se taie marunt,se condimenteaza cu sare ,piper si se adauga peste legume.

Se prepara sosul din unt,faina si lapte.Se adauga parmesan

Se unge tava cu unt si se aseaza alternativ ;foi de lasagne fierte si trecute printr-un ou batut,sosul alb,compozitia de legume cu ciuperci

si cu legume

Deasupra se aseaza frunze de spanac si cascaval.

Se da la cuptor pentru circa 40 minute.


Aici cele 2.. cu legume si una cu carne tocata

16 comentarii:

  1. imi place lasagna,cea cu multimea aia de legume trebuie sa fie super,am s-o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine amandoua , as servi si eu o portie , din oricare

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine! Iar pt "scopul caritabil" te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este super cea cu legume! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apetisant!!multumesc pentru ce ne-ai pregatit,gustos:).Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Pansy,este cea mai buna lasagne,plus ca e si vegetariana:)..Auzisem ca toata lumea a apreciat-o.Multumesc.O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dorina,multumesc.Esti invitata la o portie :).

    RăspundețiȘtergere
  8. DiaMar,multumesc frumos.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Alinutzika,multumesc de apreciere.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Adela,daca o prestezi,nu vei regreta niciodata :).Foarte buna.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mare Maria,cu placere.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine arata, de incercat cat mai curand niste lasagne cu legume. Pupici!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca sunt in scop caritabil, pot sa vin si eu la o portie ???
    Arata atat de bine, de-mi ploua in gura....
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  14. Sidy,Cu cea mai mare placere! :).O saptamina faina .

    RăspundețiȘtergere
  15. Cat de bine arata! Trebuie sa fac si eu lasagnea!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !