26 septembrie 2010

La cabana in Nordul Michigan

( cred... : ) Ultima mea vacanta din anul acesta,am petrecut
intr-o cabana rustica la 4 ore de casa up north
Vreme frumoasa,distractie mare si super misto.







In cabana
tavanul
citeva decorati de lemn.
harta si traseul pentru snowmobile si atv-uri.
Jayden cel mai tare Atvist :))
un coltisor din cabana(tv-cablu,frigider,mw,coffe m,cafea,completa,fireplace...)







Mancarea:frigarui,ochiuri,cartofi prajiti,costite,salam..


costite de porc


Festivalul de labor day





5 comentarii:

  1. LOVE LOVE MICHIGAN SI UP.Am fost student de schimb in Michigan,in 2009.E un stat plin de traditie,mai ales Mackinaw City.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuper fain!i-mi plac la nebunie cabanutele rustice!ma bucur pentru voi ca va-ti distrat si ca va-ti simtit bine!sa va fie de bine!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Doinitsa.Foarte frumoasa zona unde locuiesc.Am fost si eu la Mackinaw.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela,multumesc frumos.A fost super frumos.o zi faina

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !