9 februarie 2009

CREMES DE COFETARIE

INGREDIENTE
2 foi aluat de foietaj
1 litru lapte
200 grame faina
250 grame zahar
5 galbenusuri.(si 5 albusuri batute spuna tare)
150 grame frisca
5 plicuri zahar vaniliat
Coacem cele 2 foi de foietaj.
O foaie lasam intreaga,iar una o sfarimam foarte marunt.
Zaharul,faina si galbenusurile se mixeaza impreuna.
Se adauga 1 cana de lapte rece din cel 1 litru si amestecam bine sa nu ramina cocoloase,se face o ingroseala
Adaugam si restul de lapte si se fierbe pina rezulta o budinca groasa.
Lasam totul la rece.
Cele 5 albusuri se bat cu mixerul cu 5 linguri de zahar si 5 plicuri zahar vaniliat.
In aceasta compozitie se adauga budinca.
Intr-o tava potrivita punem o foaie de foietaj,adaug budinca si lasam la frigider pentru circa 30 minute.
Intindem pestea budinca un strat de frisca,
si sfarimam o foaie de foietaj,si presaram deasupra.
Pudram cu zahar pudra.
Cel mai bun Cremes mancat vreodata.Gustul e cel de cofetarie.


4 comentarii:

  1. Wauuuuuuuuu,arata super...imi place la nebunie Cremsnitul/Cremes...am sa incerc reteta...eu insa nu stiu sa fac foile astea"aluat din foetaj"?!...am sa caut oricum si am sa incerc...felicitari!
    Pupicei si tine-o tot asa,:))
    Mirela

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere.Sper sa-ti placa.Nici eu nu prestez foile acasa,si le cumpar din magazin.un weekend placut.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut-o azi si practic ne-am batut pe ea,altadata voi face portie dubla.

    Multumesc de reteta ,este minunata,exact ca si cremesul de cofetarie.

    Camy-acel anonim carcotas.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va placut!!Este favoritul meu desert!!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !