10 aprilie 2008

CAKE PARADIS


Inventie proprie

1 cutie cu cream chesse philadelphia 227 grame
2 oua,
2 pachete vanile,
1 lingurita esenta de portocale(se poate si suc stors din portocala),
6 linguri lapte,
6 linguri ulei,
100 grame zahar,
280 grame faina alba,
1 lingurita rasa cu praf de copt.
Creamchesse(crema de brinza),laptele,uleiu,vanilia,esenta portocale,zahar,ouale...toate le-am pus la robot pina ce compotitia devenise cremoasa,am adaugat faina impreuna cu praful de copt...le-am lasat putin la robot pina sau amestecat bine.


Am pus in forma de colac unsa cu ulei,si am copt cakul la cuptorul incalzit dinainte/pentru 35-40 minute.
incercarea se face cu scobitoareaL-am taiat cald ca nu avusem un pic de rabdare
A doua zi e mai fraged si mai bun.

cu caramel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !