10 aprilie 2008

Bohema americana


Prajitura Bohema Americana.
  • Prajitura Bohema Americana.10 oua,10 linguri zahar,10 linguri de faina,2 linguri cacao,3 linguri ulei
  • Se bate albusurile spuma cu 10 linguri zahar si uleiu cu galbenusurile..se mixeaza impreuna.
  • Faina si cacao se amesteca,si se adauga la albus.
  • Se coace la cuptor 25-30 minute..fiecare-si cunoaste cuptoru.

Siropu:

  • 1 canita de zahar,si o canita jumatate de apa.
  • Se caramelizeaza zaharul,si se adauga apa.
  • Se lasa putin la fiert pina se leaga.
  • Se lasa la race.
  • Dupa ce se raceste siropu,se desprinde usor blatul de tava se toarna siropul uniform pe toate marginile tavei...
  • ...si ea mai zice ca cine doreste poate insiropa blatul deasupra.
  • Se lasa sa stea 1 ora LA FRIGIDER.
  • Peste blat,puneti un strat subtire de nutella.
  • Daca doriti crema groasa ,aveti nevoie de 2 cuti frisca gata batuta,iar daca doriti mai subtire,atunci aveti nevoie de doar 1.
  • Frisca trebuie sa fie moale..<
  • Adaugam 2 linguri iaurt vanilie danone asa zice mama..... ..intindeti toata frisca cu iaurt pe blat.se lasa putin la rece.
  • Se prepara a doua cutie cu frisca...tot asa ca la prima..
  • daca aveti nevoie crema mai groasa atunci aveti nevoie de 2 cuti....
  • se adauga in frisca 1 lingura cu ness,2 linguri iaurt vanilie danone,1 lingura cacao.
  • Se intinde peste crema alba.
  • Deasupra se presara cu cafea.Se lasa peste noape la rece.enjoy!

4 comentarii:

  1. pai mai bine ai scrie cantitatea de frisca, o cutie poate fi de gramaje diferite.

    Si ce dimensiuni are tava, in cm. daca se poate.

    RăspundețiȘtergere

  2. Era mai frumos sa scri ... "Poti sa-mi dai dimensiunile si cantitatea de frisca in grame ... decit sa scri "Mai bine ai scrie cantitatea......bla,bla,bla..
    (si totusi cu ce ton te-ai adresat:).. IATA-LE!!!

    1 cutie frisca gata batuta =250 grame
    Dimensiunea tavi=40x30 cm

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos ,imi place cum arata .

    Nu trebuie sa te superi,dar am patit cu retete de pe net,mai ales la o aniversare,prajitura arata super si mie mi-a iesit de un deget inaltime,ca apoi cine postase reteta sa spuna ,pai tava mea a avut20/20.
    Eu cred ca este corect sa specifici totul.

    Oricum eu iti admir mult blogul,ai multe retete minunate.Camy.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere:)!!!Nu ma supar,dar primesc multe mesaje foarte rautacioase care ma deranjaza si care nu le fac publice:)...noroc ca ti-am citit Primul mesaj pina la capat,ca altfel eram pe punctul de a sterge tot:).scuzeeee!Eu retetele asa cum le-am primit asa le-am scris!Sper ca pe viitor sa ma ocup Mai mult de blog si sa-l reeditez !!
      Un weekend frumos!!!

      Ștergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !