30 aprilie 2008

Best Food Blog.

Poate ca nu valoreaza mult, dar in acest fel pot sa-mi exprim aprecierea fata de cele mai iubite bloguri si fete. Vreau sa ofer o bucatica din blogul meu urmatoarelor bloguri:



This site was nominated for"BEST FOOD BLOG"tuturor fetelor din blogul meu.



Afrodita ,Alex ,Aliza ,Amalia ,Bianca-21 ,Bubulet ,Cami ,Crista ,Cristina ,CristinaK ,Diana ,Edith Gina ,Irina ,Laura ,Leila-Lory ,Lily ,Lore ,Luci ,Madalina ,Mara ,Marcela ,Maria, Maya ,Mihaela ,Mona ,Moni ,Natalie ,Nicoleta ,Seima ,Sella ,Teodora ,Totora ,Veronika



va iubesc pe toate!



4 comentarii:

  1. Pradis ne coplesesti! Nu-mi vine sa cred! Iti multumesc mult mult de tot!
    Eu mi-am schimbat adresa de site intre timp si am transferat vechile retete pe noul site.
    Noi vom da mai departe acest premiu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah acum m-am lamurit (cat de cat) dar am o intrebare prin acest badge tu ne nominalizezi la vot pentru Best Food Blog 2008? Am fost la ei pe blog unde apar nominalizarile dar nu m-am gasit nici pe mine, nici pe tine :(. Poti sa-mi dai tu un link catre nominalizare te rog pentru ca se pare ca nu le merge prea bine cautarea. Merci si pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Psssst!

    Ce rusine imi e! De cand ma strigi sa-mi dai premiu si io nu aud. Mvaaaai, rusine mie! (Sa nu ma spui la nimeni :d )

    Le primesc cu drag, si cu cu scuzele de rigoare.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !