29 ianuarie 2010

COSULETE UMPLUTE


Aceeasi reteta ca si aici:






ENJOY!

7 comentarii:

  1. Cind intru pe blogul tau, ma simt intr-adevar in paradis cu atitea bunatati. Astea cine le-a papat, ca ai facut o gramada... Fur reteta si plec sa maninc un biscuite ca mi s-a facut foame...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Daniela.De papat,sa papat toate fiind zi de nastere:).Pofta mare.Un weekend frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe blogul tau trebuie sa intru neaparat satula ! Altfel tastatura mea se...ineaca !
    Bravo...imi plac la nebunie cosuletele !

    RăspundețiȘtergere
  4. buna. si unde pot citi reteta de aluat a cosuletelor? mersi...par foarte gustoase si sunt aspectuoase

    RăspundețiȘtergere
  5. Alina,imi pare rau dar aluatul il cumpar si niciodatata nu l-am facut in casa.Imi pare rau,dar poti incerca aluatul de croissant.

    RăspundețiȘtergere
  6. toate arata superb si sunt sigura ca sunt si f bune ,solutii care te scot din impas in diferite ocazii

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !