31 august 2010

Purée de cartofi cu bacon,brinza si piept de pui cu sos.



Se curata cartofi,se spala cu apa rece de mai multe ori pana apa ramane limpede pentru ca contin foarte mult amidon.
Se taie cubulete si se pune la fiert cu putina sare.

Dupa fierbere se mixeaza cu unt si lapte pina rezulta o spuma cremoasa.
Se adauga diferite ingrediente care pot sa ii faca mai gustosi, mai pufosi sau mai cremosi.
Adaugam brinza ceder,mozzorella,bacon prajit si uscat,patrunjel tocat,si se amesteca impreuna.


Se pot servi ca si garnitura la diferite feluri principale cu carne , ciuperci etc.

ENJOY!

12 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog ! Absolut genial !Retetele sunt super, iar fotografiile te conving sa incerci fiecare reteta. Eu luam retete de pe femina.rol.ro, dar acum schimb sursa.

    RăspundețiȘtergere
  2. o retetea minunata,care te face sa salivezi instant!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Super reteta, te astept cu premii de toamna pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult cum arata si reteta tinde sa fie mai mult decat gustoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  5. paradisiaco,cred ca e grozav piureul tau atat de onctuos !sigur am sa-l incerc !poate data viitoare cand mai vii in romania,ne intalnum.tare mi-ar face placere !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Andreea:).si bine ai venit pe blogul meu.

    Alison,multumesc.Te pup..un weekend placut

    Miha,pup si pe tine.o zi faina.

    Vicki,multumesc pentru premiul acordat.Ridic premiul dupa ce ma intorc din vacanta.o zi faina.

    Multumesc Craita.Un weekend placut!

    Pansy,multumesc frumos.Tare m-as bucura sa te cunosc,dar in Romania voi veni probabil peste 3-4 ani..cred :).Sper sa nu fie asa.Sint in vacanta acusi,si ma intorc peste citeva zile.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. buna, esti de acord cu un schimb de link cu blogul meu cu retete www.retete-bune.net ?
    Eu deja te-am adaugat in blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Desisalva.Te adaug pe lista cind ma intorc din vacanta.Multumesc si eu.O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !