25 aprilie 2010

Clatite Banatene

recipe by Misha
***

Clatite simple
***

Ingrediente:
2 oua, 150 g faina, 300 ml lapte, 50 g unt topit, un virf cutit praf de copt,sare,
coaje portocala,vanilie

Faina,praful de copt,se pune într-un vas de marime potrivita .
Se face o adancitura cu lingura de lemn în faina, apoi se sparg ouale si se adauga putina sare.
Se adauga laptele, untul topit si se amestecand mereu,
pana cand s-a obtinut un amestec omogen.
Din acest amestec se prajesc pe amandoua partile 10—15 clatite.
Aceste clatite se pot întrebuinta la diferite preparate culinare, ca fel de intrare sau ca desert.

INGREDIENTELE:
***
250 gr branza dulce
6 oua
16 lg zahar
4 zahar vanilat
coaja de la o portocala
500 gr smantana
zahar pudra

Umplutura:

***
amestecam branza cu 5 lg zahar,2 vanilii,coaja rasa de la portocala si 3 galbenusuri
Sosul de vanilie:
smantana o amestecam cu 2 vanilii,5 lg zahar si 3 galbenusuri si punem pe foc mic
pana fierbe sosul de vanilie umplem clatitele si le aranjam intro tava ca pe niste sarmale
cand sosul a clocotit il luam de pe foc si il turnam peste clatite

punem tava in cuptor la foc mare pana batem spuma cele
6 albusuri si ultimele 6 lg de zahar.
Cand albusurile sunt spuma scoatem
tava si aranjam spuma in asa fel incat sa fie un strat egal peste tot
bagam inapoi in cuptorul incins la foc foarte mare si se tine pana bezeaua devine aurie
cand e gata se pudreaza cu zahar pudra si se rade coaja de portocala.
Le-am servit cu sirop de ciocolata fierbinte. ENJOY!

10 comentarii:

  1. Arata extraordinar clatitele astea, am vazut ca multa lume le face. Foarte apetisante! Trebuie sa le incerc si eu. Musai! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelenta reteta , excelente clatite.......felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow,wow,wow!Arata asa de bine ca iti vine sa iei lingurita si sa incepi sa maninci !Refuz sa ma gindesc la calorii,ci doar la cit sint de bune!Asa ca trebuie incercate!
    Iti doresc o saptamina frumoasa!xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow! Arata super! Mi-ai facut o pofta teribila!!! Am salvat reteta si voi profita de primul prilej sa le fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. delicoase clatitele, arata minunat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine arata mmm....felicitari!Iti doresc o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant modul acesta de a face clatite,am sa le incerc si eu cu siguranta,pentru ca sant tare pofticioase!pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super bune trebuie sa fie!!!Fur reteta!!!Ganduri bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga mea ai un premiu la mine pe blog,dacati face placere te rog sa-l iei,ti-lofer din suflet.Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !