6 septembrie 2008

File de peste in crusta de cocos, servit cu orez si legume

ingredientele pentru 4 persoane.
4 file de peste
1 lamaie
1ou
4 linguri nuca de cococ marunta
4 linguri pesmet
4 linguri faina
100 ml ulei
piper,sare.
PREPARAREA
curatati pestele(EU AM CUMPARAT FILE GATA CURATAT),si se usuca bine cu un servetel.
le stopesti cu zama de lamain,si se presari cu sare si piper dupa gust.
amestecam pesmetul cu nuca de cocos
2.treci fiecare bucata prin faina,apoi prin ou batut,si la final prin amestecul de cocos si pesmet.
se prajesc in ulei incins pe ambele parti,pina cind se formeaza o crusta aramie.
Se scurg de ulei pe un servet absorbant.
servit cu orez cu legume.






4 comentarii:

  1. Interesanta reteta...suna bine, cred ca e si gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Georgis.Intr-adevar ie delicoasa.Cocosul da o savoare ..hmmmm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Reteta este foarte interesanta, nu am folosit cocosul niciodata in alte preparate decat in dulciuri, pe viitor o sa o incerc, cred ca este o bunatate. Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Iulia.Intr-adevar este o bunatate.Asta e prima mea reteta de papa in care folosesc si eu cocosul.Sper sa-ti placa! enjoy.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !