22 noiembrie 2010

Paste cu sos bechamel


INGREDIENTELE
paste(penne)
legume congelate
2 piepti de pui
rosmarin,sare,piper,usturoi,paprika.
Sosul bechamel:

50 gr unt

50 gr faina

500 gr lapte

sare ,piper ,nucsoara (optional)

Topim la foc mic 50 gr unt,cand este complet topit dam la o parte cratita si adaugam toata faina amestecand rapid ca sa nu se faca cocoloase,il punem din nou pe foc mic si mai amestecam 3 minute dupa care adaugam treptat laptele, sarea, piperul si nucsoara,si amestecam pana devine crema fina,dupa care il luam de pe foc si il lasam cam 5 minute sa se raceasca.

Paste: 300 g , sau orice paste, eu am pus penne

Pastele le amestecam cu cascaval cheder,mozzarela si legumele fierte

Adaugam sosul bechamel
Le amestecam bine si le dam pentru 10 -15 minute la cuptor


Prajim pieptul de pui,dupa care adaugam usturoiul,paprika,rosmarinul si il prajim circa 10 minute in ulei incins.Dupa ce sa prajit bine se asezam peste paste.

gata de servire
ENJOY!

3 comentarii:

  1. wow,ce bine arata,asa o portie as pofti si eu,acum nu prea se poate tin,post,ca dealtfel maine i-mi faceam si eu!te pupik,o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca-ti place.Eu nu tin post:).O saptamina faina

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !