7 martie 2009

INIMIOARE pentru 8 MARTIE

recipe by aliza


Ingredinete

175 g unt moale la temperatura camerei

400 ml lapte condensat indulcit

2 oua

2 plicuri de zahar vaniliat

2 linguri de zahar tos

280 g faina cernuta

1 plic praf de copt si putina sare.


Preparare:
Cu ajutorul mixerului bateti untul pana devine o crema. Adaugati si laptele condensat si mixati in continuare. O sa obtineti o crema consistenta si catifelata. Adaugati vanilia si ouale pe rand

Faina o amestecati cu praful de copt si o adaugati in trei reprize.

O sa obtineti o compozitie cremoasa.

O turnati pe o bucata de folie de aluminu si o dati la frigider pentru 10 minute.

am presarat faina
si am aruncat aluatul.
Pe o suprafata presarata cu faina intindeti o foie destul de groasa
Si stantati inimioarele. Le asezati pe o tava tapetata cu hartie de copt si le introduceti la cuptor la 180gradeC, pentru 8 minute (la aragazul meu)
le-amtaiat si in forme de floare,ca deh a fost 8 MARTIE:)
Le scoateti ,si le lasati sa se raceasca
Daca nu doriti sa-i mancati simpli, puteti sa lipiti biscuitii cu crema de ciocolat,cu orice marmelada,sau cu serbet de zmeura.

Le-am ornat cu liniute de ciocolata.
FINALU

ENJOY!

3 comentarii:

  1. Chiar daca a trecut 8 martie, imi permit sa ma servesc cu o inimioara. Un 8 martie fericit si plin de bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau si eu....vreo 3247665439 de biscuiti!!!!k are i iubesc!!!!mai ales cu ciocolataaaa....mmmmmmmmmmm......pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc frumos.Anul aceste sarbatoresc in mai.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !