23 februarie 2010

SALATA DE OUA CU BRINZA SI CEAPA VERDE

INGREDIENTELE:
***
8 (10)oua fierte
100 grame brinza de vaca
2 linguri margarina(unt)
1 lingura zeama, de lamaie
1 catel de usturoi
3 linguri maioneza
1 lingura smintina acra
piper,sare,patrunjel
5 fire ceapa verde
Mod de preparare:
***
Se macina la mixer ouale fierte,se adauga brinza,margarina moale la temperatura camerei,zeama de lamaie,catel de usturoi razalit,maioneza,smintina si coadele de ceapa verde taiate rondele.Se amesteca bine,dupa care se condimenteaza cu :piper,patrunjel,sare...etc
Se serveste pe paine neagra.

ENJOY!

9 comentarii:

  1. Interesanta reteta! Sigur este foarte buna ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm,ce bunatate,ouale sunt preferatele mele si mereu incerc sa ma abtin de la ele...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu fac o reteta asemanatoare,dar fara maioneza,doar cu ulei si otet,piper,de obicei la pasti,din ouale ramase neciocnite.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala,intr-adevar foarte buna salata....am prestat-o pentru musafiri.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Alison,mersi frumos....si eu ma feresc,doar 2 oua pe saptamina nu stica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alison,mersi frumos....si eu ma feresc,doar 2 oua pe saptamina nu stica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy,multumesc frumos de pontul cu ulei,otet si condimente...La Paste vreau sa o incerc asa cum spui.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !